obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Caiway site onbereikbaar ?
Wachter5
Hoi allemaal , hier Wachter5 uit Almelo net nieuw hier op dit Forum , ben al een tijdje bezig om via internet verbinding te krijgen met www.caiway.nl , maar krijg alleen maar een wit scherm met de tekst , deze pagina kan niet weergegeven worden ? kan helemaal niets bereiken zoals mijn Caiway , Klanteservice enz . Over een storing lees ik nergens wat . Kan gewoon internetten maar zodra ik naar de website van Caiway is het raak. iemand een idee ?
 
Wachter5
Opgelost , zat in de Firewall.
 
Highway
Vreemd, maar gelukkig ben je er achter gekomen. Bedankt voor de terugkoppeling.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway site onbereikbaar ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie