obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van CaiWay. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Help. telefoon via fritzbox aan caiway modem
wimpy50
Goede morgen,

Ik hoop dat ik ondersteuning kan krijgen om de telefoonfuncties van mijn fritzbox 7390 te kunnen gebruiken. De wifi aansluiting werkt perfect.
Op het glasmodem staat info om in dit modem te kunnen kijken. Router, userid en password. Werkt niet.

Caiway gaf eerst onzin antwoorden op mijn vragen maar na aandringen weigert men verdere hulp te geven.

ik heb begrepen dat je sip informatie in de fritzbox moet ingeven om het telefoongedeelte ook te kunnen gebruiken. De functies die ik al jaren gebruik zijn niet in betaalbare telefoons of dect basissen te vinden.

Ik lees op het forum dat het soms lukt om te bellen via de box.

Maar hoe is het dan aangesloten? Welke kabels? Sip codes?

Kan iemand mij aan de gang helpen?

Bij voorbaat dank
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Help. telefoon via fritzbox aan caiway modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
Advertentie