obey-robots.txt
20 Oktober 2018, 09:13
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 86% [44 stemmen]
86% [44 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 14% [7 stemmen]
14% [7 stemmen]

Stemmen: 51
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Welke TV's met ingebouwde Tuners zijn er? Welke werken met het digitale signaal van CaiWay? Hoe is de beeldkwaliteit?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Moet ik dus terug naar COAX ?

Manique
Aantal jaren geleden glasvezel laten aanleggen. De kabels in huis bevangen voor utp kabels omdat dat immers de toekomst is. De ENTONE pruttelde er lekker op los. Maar nu wil ik de huiskamer veranderen en ook het aantal snoeren en kastjes rond de TV weg hebben. Dan denk je uiteraard aan de CI+ module en klaar.

Nee dus.....!

Dan moet je dus weer de ‘ouderwetse’ coax gaan gebruiken !! (Ik wist niet eens dat video on demand en dergelijk over coax kon maar dat terzijde. Ik ben een leek).

Is er dus geen enkele manier om via gebruik van alleen de UTP kabel mijn TV te voorzien van een signaal. Dus zonder weer dat stoffige ouderwetse (lelijke) kastje er weer naast te hoeven zetten ??

Ik hoop dat jullie kenners me kunnen helpen.

Sokje
Dit kan pas met CI 1.4 +

Manique
En (sorry ik ben een leek) dat is er nog lang niet of dat is er bijna ?

Jee....volgens mij is hier in Kudelstaart niet eens alles meer beschikbaar over coax. Lekkere vooruitgang dan op deze manier.

Maar goed. 1st world problem.

Jaco Hage
Over UTP kun je prima het Coaxsignaal transporteren. Dus inplaats van UTP eruit en coaxkabel er in zijn er UTP>naar>coax kabels voor.

Je video on demand kun je beter doen via een ChromeCast 2 stick. Dan kun je bv streamen van je telefoon naar je TV.
Het is slechts een kleine dongle die je op de HDMI aansluiting van je TV aansluit. Hiermee kun je o.a. NPO, Netflix, RTLXL, Spotify streamen. Dat werkt dus niet voor TV streamen van Caiway. Deze ''Multiscreen App'' is helaas niet zo ''multi-eenvoudig''.

Wat je ook nog kunt doen is over je UTP signaal het HDMI + Infrarood signaal laten lopen van je Entone. Doormiddel van een switch kun je in elke kamer IPTV kijken. Je hebt 1 of 2 Entones nodig. Het houdt wel in dat je per kamer op maar 1 tot max 2 TV's verschillende zenders kunt kijken.

Maar alles heeft een prijskaartje en alles is mogelijk. De vraag is dus wat je exact wilt of bedoelt, of welke zenders zou je missen op de coaxkabel.?
Verbinder in techniek & comfort: www.optimizer.co.nl

Sokje
Voor topkwaliteit beeld adviseer ik voor streaming de Apple TV 4K.

Migow
Sokje schreef:

Daar zijn de meningen over verdeeld Smile
Chromecast 2 kan geweldig 4K materiaal laten streamen.
Tevens heb ik een Formel Z7 iptv kastje draaiend onder android 7.1 met 4200 iptv kanalen en kan ik upscalen naar 4K en dat ziet er op een LG Oled tv waanzinnig uit

Sokje
De Chromecast 3 komt er al aan toch?

Manique
Begrijp ik het hoed dat ik met een CI+ module en compatibel tv het probleem kan omzeilen door een utp-coax kabel ? On demand doe ik nu al via de Apple TV.

Enige verlies is dan denk ik dus het niet meer kunnen terugkijken van een film op een van de zenders. Toch ?

Btw. Allemaal bedankt voor de duidelijke antwoorden.

Bordewolf
Sokje schreef:

Apple zou ik in geen geval adviseren. Geen hond die daar op blaft.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Bordewolf
Jaco Hage schreef:

Over UTP kun je prima het Coaxsignaal transporteren. Dus inplaats van UTP eruit en coaxkabel er in zijn er UTP>naar>coax kabels voor.

Je video on demand kun je beter doen via een ChromeCast 2 stick. Dan kun je bv streamen van je telefoon naar je TV.
Het is slechts een kleine dongle die je op de HDMI aansluiting van je TV aansluit. Hiermee kun je o.a. NPO, Netflix, RTLXL, Spotify streamen. Dat werkt dus niet voor TV streamen van Caiway. Deze ''Multiscreen App'' is helaas niet zo ''multi-eenvoudig''.

Wat je ook nog kunt doen is over je UTP signaal het HDMI + Infrarood signaal laten lopen van je Entone. Doormiddel van een switch kun je in elke kamer IPTV kijken. Je hebt 1 of 2 Entones nodig. Het houdt wel in dat je per kamer op maar 1 tot max 2 TV's verschillende zenders kunt kijken.

Maar alles heeft een prijskaartje en alles is mogelijk. De vraag is dus wat je exact wilt of bedoelt, of welke zenders zou je missen op de coaxkabel.?

UTP naar COAX?? Is dat echt mogelijk ? Wil je zeggen dat je daarmee het signaal van de UTP rechtstreeks op je tv kunt aansluiten?
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Moet ik dus terug naar COAX ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Archer C7 naar DD-WRT? Firmware 1 06 december 2017, 23:49
Overstap naar Caiway CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 47 13 maart 2017, 00:47
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port Algemeen 2 08 maart 2017, 16:10
Entone 515 afstandsbediening - naar einde opname springen CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 5 17 oktober 2016, 07:08
Storing coax, Krimpen aan den IJssel Digitale radio of televisie storing 2 29 augustus 2016, 10:07
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf< 5 mins
| flipje< 5 mins
| Highway09:45:24
| Jaco Hage09:57:39
| Fredy10:14:51
| Sokje11:37:23
| Bob18:15:38
| vossoft23:25:27
| Hopeloos 1 dag
| kareltjuh 1 dag
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 oktober 2018, 09:13
Probleem met Multiscreen App op iMac desktop vanwege nieuwe Safari versie

16 juni 2018, 22:24
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening) toch geinstalleerd.maar
werkt niet. Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt

03 februari 2018, 23:32
multiscreen viewright plugin geinstalleerd maar geen beeld? Geeft elke keer VR_15 fout aan???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.