Ik ben op zich wel tevreden over HD zenders, er zijn er ook gewoonweg niet meer beschikbaar, maar het is idd wel veel van hetzelfde.
Wel raar dat er verder niemand reageert op het ontbreken van het beeld van die zender.
Letten ze bij de caiway ook niet op volgens mij.
Ik denk niet zozeer dat je de zaken bij Caiway moet neerleggen maar te raden moet gaan wat voor router / integratiepunt je gebruikt of de router of accespoint is geinstalleerd. Dat wifi ''slecht'' te benoemen is, is afhankelijk van vele factoren. Dit heeft vaak niets vandoen op het glasvezelmodem. Sluit de Mac maar eens direct aan op het glasmodem en test hem. Is de Mac wel up-to-date of draaien er allerlei spam/programma's op de actergrond die het signaal doen verslechteren.
Wat voor router-merk-type gebruik je, waar is hij geplaatst, hoe is hij ingesteld, is firmware up-to-date, is de telefoon wel goed in zijn up-to-date firmware of van dermate kwaliteit ect ect. DAT zijn punten die onderzocht moeten worden, dan wel door jezelf dan wel door een specialist voordat een betoog wordt geplaatst. Toch? Of heb je dit alles uitgezocht?
Wat betreft de TV kun je eens kijken of de TV een software/firmware / CI+ CAM module update nodig heeft. Probeer eens de zenders opnieuw op te zoeken met de juiste netwerk-frequentie instellingen.
Gewijzigd door Domino op 20 augustus 2014, 00:55
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening)
toch geinstalleerd.maar werkt niet.
Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt