obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Glasvezel storing Westland eo
Jaco Hage
#caiway #internet #storing #Westland. Op dit moment is er geen internet via glasvezel. Ga geen router resetten. Probleem ligt bij Caiway.
 
Murgen
Jacco ... ook buiten het westland, alle glasvezeldiensten liggen eruit.
 
Jaco Hage

Quote

Murgen schreef:

Jacco ... ook buiten het westland, alle glasvezeldiensten liggen eruit.


Ja klopt. Maar ik kreeg zoveel westlandse telefoontjes en dacht ik zet het gelijk online.
Nu heb ik inderdaad ook meerdere omgevingen aan de lijn gehad.

De complete glasvezeldiensten liggen plat.

Caiway heeft het inmiddels online gezet.
 
Jaco Hage
Storing Caiway ook op coaxinternet
 
Murgen
Wat mij zorgen baart is de melding dat de oorzaak onbekend is. Dat zou niet mogen bij een doorgewinterde provider. In onze gemeente wordt er een doorgaande weg gerenoveerd, ik was even bang dat ze de kabels kapot hadden gegraven.

Toch fijn, 4G onbeperkt met hotspot.
 
Highway
Ook in Almelo storing, daar kwam ik om 07:00 achter. Ik ben dus wel bezig geweest met resetten e.d., uiteraard niets hielp.

Net gebeld om 09:45 met de klantenservice. Een ingesproken opname meldde dat er landelijk een internet storing is.

Ik kruip zolang het duurt wel even terug mijn grot in, lekker bij het kampvuurtje.

Edit: Ook de storingspagina van Caiway gevonden.

Quote

15-03-2018 -

Storing Coax- en Glasvezelnetwerk Caiway van onbekende duur

Door een storing met een nog onbekende oorzaak, is het voor een deel van de Caiway abonnees niet mogelijk gebruik te maken van de diensten op zowel het coax- als het glasvezelnetwerk. Wij werken aan een spoedige oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Begintijd: 06:00

storingen-en-onderhoud

Gewijzigd door Highway op 15 maart 2018, 10:20
Handtekening
Wink
 
Murgen
In Oudenbosch is alles weer normaal!
 
Jaco Hage
Zover ik hoor Westland ook.
 
Murgen
Ook goed dat Caiway met een uitleg kwam. Dit hebben ze prima afgehandeld, nu weer 5 jaar ongestoord internet denk ik dan.
 
Murgen
Mijn Apple netwerk met 3 routers deed het goed. Hoofdrouter pakte keurig het signaal weer op en in huis bleef wifi werken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Glasvezel storing Westland eo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie