obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway introduceert per 2-10-2017 ''Internet Only'' voor € 39,95
Jaco Hage
Aanstaande maandag 2 oktober 2017 start Caiway met een nieuw product. Alleen Internet.

Wat is Alleen Internet?
- Internet Only, dus niet bellen en geen TV… Alleen Internet
- Internetsnelheid 150 Mbit/s up en 150 Mbit/s down
- €39,95 per maand incl. BTW
- Jaarcontract, daarna per maand opzegbaar
- Via glasvezel

LET op: Niet beschikbaar in de Buitengewoonglas-gebieden (wel in de rest van Caiway verzorgingsgebied waar glasvezel ligt)

(Dit bericht is ingezonden via Caiway intern nieuws)
 
Highway
Ik heb b.v. geen iptv, maar wel tv via de kabel (van Caiway).
Telefonie heb ik niet nodig, ik doe alles mobiel.

Ik heb dus internet en kabel tv nodig. Is dat dan mogelijk?
Handtekening
Wink
 
Jaco Hage
Nee, specifiek alleen Glasvezel internet.
 
Highway
Jammer.
Handtekening
Wink
 
Sokje
Erg duur vind ik de prijs voor zo'n kale dienst.

Blijkbaar is het losse TV basispakket dus veel te hoog geprijsd, want het scheelt maar een paar euro met het pakket inclusief televisie.
 
Bordewolf
Dit is nogal altijd 150Mbit voor € 39,95

Plinq (die er bij gaat komen) biedt 100Mbit voor € 40,=
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Burnin

Quote

Jaco Hage schreef:

Aanstaande maandag 2 oktober 2017 start Caiway met een nieuw product. Alleen Internet.

Wat is Alleen Internet?
- Internet Only, dus niet bellen en geen TV… Alleen Internet
- Internetsnelheid 150 Mbit/s up en 150 Mbit/s down
- €39,95 per maand incl. BTW
- Jaarcontract, daarna per maand opzegbaar
- Via glasvezel

LET op: Niet beschikbaar in de Buitengewoonglas-gebieden (wel in de rest van Caiway verzorgingsgebied waar glasvezel ligt)

(Dit bericht is ingezonden via Caiway intern nieuws)


Geweldig maar gelijk overgestapt naar internet only, weg met vaste telefoon iedereen gebruikt hier toch al mobiel, TV via coax ook maar afschrijven was de laatste tijd ook steeds meer storings gevoelig aan het worden en ook die gare multiscreen app niet meer nodig, mail van caiway nooit gebruikt

en ik hou dezelfde snelheid als ik al had
nu TV kijken via chroomcast en Canaldigital TV app werkt perfect en aan het eind voordeliger en hier wordt 85 % van de tijd netflix gekeken dus prima oplossing

Nu zou er ook nog wel een keuze mogen komen in de snelheid van je internet nu alleen 150/150
 
glpg634
HOOG tijd dat Netrebel ook in IJsselstein uitrolt, dan ben ik onmiddellijk bij Caiway weg. Prutsers, alleen internet zonder tv is als bestaande abonnee niet eens mogelijk.
 
Jaco Hage

Quote

glpg634 schreef:

HOOG tijd dat Netrebel ook in IJsselstein uitrolt, dan ben ik onmiddellijk bij Caiway weg. Prutsers, alleen internet zonder tv is als bestaande abonnee niet eens mogelijk.


Waarom geef je deze mening. Hoe kom je aan deze uitleg en informatie dat dit niet kan?.

De pakketten zijn: Alleen internet, Standaard, Super en Ultra. Maar ik snap je punt niet want je hoeft die coaxkabel en/of glasvezel IPTV en telefonie niet te gebruiken>
 
glpg634
Ik kan als BESTAANDE klant niet kiezen voor alleen internet wat natuurlijk bespottelijk is. Maar goed, laat mij zien hoe ik dat wel kan doen en ik doe het graag want nu betaal ik al jaren 20 euro per maand teveel omdat ik NOOIT tv kijk en bel, zonde van het geld dus.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway introduceert per 2-10-2017 ''Internet Only'' voor € 39,95', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie