obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Overstap naar Caiway
Tarafundamatique

Quote

Murgen schreef:

Herkenbaar, ik was nogal boos op de verkoop ons cai-netwerk aan caiway en daarna opeens alles digitale tv waarmee de analoge HD recorder niets meer waard was.

Maar glasvezel is echt super en twitter support is best goed


Ja dat was een erg leuke actie idd. Lol. Wij gingen ineens super veel betalen voor een analoog signaal voor de tv. Trouwens, Albrandswaard is het aanbod nog steeds bagger. 3 HD zenders maar. Ned. 1,2 en 3. Dan moet je hetzelfde betalen als in de rest van NL. Erg bijzonder. Dus tv gaat 'm niet worden. Ik kijk wel of ik iets via het internet kan regelen. En ja, ze zijn via twitter erg chill. Heb ze gesproken. Thx voor de tip. Ik ga alleen glasvezel en telefoon doen. Even kijken of ik dat via hun verkoopservice kan regelen. Misschien dat ik zelfs alleen internet neem. Telefoon kun je ook bij anderen regelen.
 
Bordewolf
Klopt helemaal. Het hele verzorgingsgebied van Caiway heeft nu hetzelfde TVpakket met hetzelfde aantal zenders en HD zenders
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jaco Hage
Netwerk ID wordt: 2527 ipv 2000
 
Sokje
Waarom al die verschillende Netwerk ID 's?

Ziggo gebruikt er ook maar 1: 5555. Kan Caiway dat niet wat makkelijker maken?

Nu moet je lijstjes doorwerken om te zoeken naar de goede.
 
Jaco Hage

Quote

Sokje schreef:

Waarom al die verschillende Netwerk ID 's?

Ziggo gebruikt er ook maar 1: 5555. Kan Caiway dat niet wat makkelijker maken?

Nu moet je lijstjes doorwerken om te zoeken naar de goede.


Je hoeft dat enkel te doen bij een nieuwe TV/decoder.
In dit geval is het belangrijkste dat Albrandswaard alle zenders / gelijkwaardig TV pakket heeft zoals andere gebieden. Toch?.

Het netwerk ID veranderd voor Albrandswaard naar 2527.
Iedereen die er moeite mee heeft dat in te stellen op hun TV / decoder die kunnen we hier vast wel even bij helpen Smile
 
Tarafundamatique
Oh, dat zou cool zijn. Of nou ja, voor mij boeit het toch niet, maar ik moet m'n vrouwtje ook meekrijgen. Die is nog altijd beus op Caiway. Die kijkt graag haar shows. Heb m'n buurman gevraagd, die heeft in ieder geval nog geen extra zenders of dat er iets gewijzigd is. Misschien dat ze pas vanaf maart iedereen gaan overzetten of althans het hele gebied. En ik krijg nog steeds een melding van Caiway dat ik nog altijd maar 3 hd-zenders zal krijgen. Als ik mijn postcode en huisnummer meegeef.
Ik heb dit gevonden: https://www.caiway.nl/site/nl/applica...randswaard
2ekt6ie
Als ik dat zo lees lijkt het alsof het allemaal m.i.v. 1 april 2017 klaar moet zijn.
 
Jaco Hage
Klopt, Albrandswaard staat officieel tussen 28 maart en 1 april 2017 omschakelen.
 
Bordewolf

Quote

Jaco Hage schreef:

Klopt, Albrandswaard staat officieel tussen 28 maart en 1 april 2017 omschakelen.


Dacht ik ook, die zitten op 1 april (geen grap), de rest op 1 maart. Heeft waarschijnlijk te maken met technische aspect.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
Lees dit stuk eens:
http://www.totaaltv.nl/nieuws/uitbreidingen-glasvezelnetten-cif-gaan-moeizaam/

Gek he dat het aansluiten niet wil en dat niemand in de buitengebieden CIF wil. Met slechts 1 serieuze aanbieder is dit netwerk een lachertje.
Zonder de vooraanstaande providers en concurrentie blijft dit glasnetwerk een lachertje.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Maar waarom er te weinig interesse is bij de klanten haal ik er niet uit. Vinden ze het te duur, vinden ze dat Caiway geen aantrekkelijk product biedt, willen ze alleen glasvezel als ze kunnen kiezen voor KPN, etc?

CIF zou achter de reden moeten komen waarom de animo zo laag is. Dan kan CIF er namelijk ook wat aan doen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstap naar Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie