obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Bronlijst op Samsung TV
dcvdriet
Beste Forumleden,

Wij hebben een Samsung TV type LE 37 B652. Na een defecte afstandsbediening een nieuwe van Caiway ontvangen. Helaas wist ik de code niet, van Caiway code 1458 ontvangen, werkt goed. We moeten echter 2 x de TV en PWR knop indrukken. Na wat zoeken code 0812 gevonden, werkt prima, echter de TV houdt de bronlijst niet vast en moet je na het aanzetten van de TV de broncode aanpassen en blijft dit beeld gedurende enige tijd het halve scherm in beslag nemen.
Vragen wie weet een betere code voor de afstandsbediening en hoe zet de broncode vast op de juiste PCMI poort.
Ik hoor gaarne een reactie.

Mvrgroet, D.C. van de Riet
 
Jaco Hage

Quote

dcvdriet schreef:

Beste Forumleden,

Wij hebben een Samsung TV type LE 37 B652. Na een defecte afstandsbediening een nieuwe van Caiway ontvangen. Helaas wist ik de code niet, van Caiway code 1458 ontvangen, werkt goed. We moeten echter 2 x de TV en PWR knop indrukken. Na wat zoeken code 0812 gevonden, werkt prima, echter de TV houdt de bronlijst niet vast en moet je na het aanzetten van de TV de broncode aanpassen en blijft dit beeld gedurende enige tijd het halve scherm in beslag nemen.
Vragen wie weet een betere code voor de afstandsbediening en hoe zet de broncode vast op de juiste PCMI poort.
Ik hoor gaarne een reactie.

Mvrgroet, D.C. van de Riet


TV komt geloof ik uit 2010 / 2011. Meen mij te herinneren dat dit model al via het service menu in Hotel Modus gezet kon worden. Daarin kun je aangegeven op welke ingang de TVj aan moet gaan. Standaard staat dit op ''TV''.
Dit kun je dus forceren via het service menu.

Zet de TV uit en volg onderstaande door direct achter elkaar in te drukken

Info + Menu + Mute + Power. (gebruik de Samsung Afstandbediening).

Daar kun je de optie Hotel On/Off kiezen > Externe Input. Na invoeren TV uitzetten. Return en exit werken niet als afronding

Het is op eigen risico daar in wijzigingen te doen.

Nieuwere generaties (Smart) Tv's herkennen sneller een HDMI handshake of beter gezegd bv een HDMI Control zodat schakeling vanzelf herkent worden door de TV
 
dcvdriet
Beste Jaco,

Na het lezen van je mailtje, direct geprobeerd, werkt uitstekend.
Heel erg bedankt voor het snelle en goede advies.
Zo zie je maar wat een forum al niet voor je kan betekenen, want geloof me, dit was zeer irritant.
Met vriendelijke groet,
Dick van de Riet
 
Jaco Hage

Quote

dcvdriet schreef:

Beste Jaco,

Na het lezen van je mailtje, direct geprobeerd, werkt uitstekend.
Heel erg bedankt voor het snelle en goede advies.
Zo zie je maar wat een forum al niet voor je kan betekenen, want geloof me, dit was zeer irritant.
Met vriendelijke groet,
Dick van de Riet


Klasse !

Precies daar is ook het forum voor.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bronlijst op Samsung TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
samsung syncmaster p2270hd vindt geen kanalen TV's met ingebouwde Tuners : 6 11 feb 2018
Koppeling entone aan afstandbediening Samsung Hardware instellingen : 6 04 jan 2018
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port Algemeen : 2 08 mrt 2017
Samsung SMT C7140 firmware Firmware : 2 01 nov 2016
Advertentie