obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe tarieven per 1 maart 2017
jj1987
Zonde van je dvbc decodersSad
 
Sokje
En zonde van je 7,50 euro per maand !
 
Murgen

Quote

Migow schreef:

Nieuwbouwwoningen gaat het om. Daar wordt tegenwoordig geen coax meer aangelegd dus zijn ze afhankelijk van glasvezel of dsl


Ons huis werd in 1992 opgeleverd en had een gemeentelijke CAI aansluiting in de meterkast. Een doos met een TV en een radio aansluiting. Had je dus niets aan. Gelukkig wel alle loze leidingen laten aanleggen en zelf doos omgezet naar 1-gats en coax getrokken.

Het is natuurlijk wat anders als de coax niet eens meer naar je huis wordt getrokken. Want dan is het glasvezel, VDSL of Digitenne.
 
Sokje
Het is op zich geen ramp als je geen coaxaansluiting meer hebt, maar ga dan geen 7,50 per maand extra vragen aan je klant om televisie te kunnen kijken op 1 toestel, terwijl de andere klanten in hetzelfde dorp voor 7,50 minder per maand op een onbeperkt aantal toestellen kan kijken naar het basispakket.

Het is zo krom als wat. Jammer alleen dat Caiway dit normaal vind.
 
Sokje
En de prijs van zo'n F pakket gelijk aan kijken via de coaxkabel? Ook op tweede en derde toestel voor basispakket?
 
Bordewolf
nee. een F-pakket is 10 euro duurder
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Zeg Bor. Jij weet nogal veel over alle plannen van Caiway. Ik hoor van familie in Vlaardingen dat Ziggo vanaf 1 mei 2017 weer meer HD zenders gaat toevoegen in zijn pluspakket. Lijkt me ook een logische stap om het pluspakket wat aantrekkelijker te maken.

Bij Caiway is bijna alles in het pluspakket nog SD.

Weet jij of Caiway ook de SD zenders binnenkort gaat omzetten naar HD?

Maar geef asjeblieft weer geen valse hoop zoals met BBC First hoor.
 
Sokje
Ik denk niet dat Bor een glazenbol nodig heeft. Hij beschikt toch over een betrouwbare bron?
 
Bordewolf

Quote

Sokje schreef:

Zeg Bor. Jij weet nogal veel over alle plannen van Caiway. Ik hoor van familie in Vlaardingen dat Ziggo vanaf 1 mei 2017 weer meer HD zenders gaat toevoegen in zijn pluspakket. Lijkt me ook een logische stap om het pluspakket wat aantrekkelijker te maken.

Bij Caiway is bijna alles in het pluspakket nog SD.

Weet jij of Caiway ook de SD zenders binnenkort gaat omzetten naar HD?

Maar geef asjeblieft weer geen valse hoop zoals met BBC First hoor.


Geen idee in dit geval. Ziggo maakt meters en Caiway leek dat te doen maar vervalt weer in zijn oude gewoontes helaas. Tenenkrommend.
Wie weet dat samen met Viceland HD er in juni nog meer updates komen die men nog gaat aankondigen. Zoals BBC First. Lijkt me logisch dat men dit in elk geval in één keer doet.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
cawul

Quote

osuijk schreef:

https://www.caiway.nl/wijzigingen2017

Komt ook een nieuw pakket G600. Gaat 70 euro kosten, ZONDER Plus TV! ( vernomen via de chat)


Ik heb een G500 en kwam hier bij toeval achter, toen ik het huidige zenderpakket wilde bekijken.

Bij G500 was destijds ook 'Veilig Internet' inclusief. Dat is nu een optie van € 2,50.
(Veilig Internet staat overigens niet op de nota, dus je moet er maar van uit gaan dat het geleverd wordt)

G500 Alles in 1 : 68,00
Interactieve TV : 5,00 (per 1 maart 2017 verhoogd naar 5,00, kwam ik later achter)
Plus TV : gratis
Veilig Internet : gratis
Totaal : 73,00

G600 Alles in 1 : 70,00
Interactieve TV : 2,50 (1 TV, bij 2 TV's 5,00)
Plus TV : 11,00
Veilig Internet : 2,50
Totaal : 86,00

Verschil 13,00 euro
Voor 100Mbit extra... en misschien voor wat extra zenders die ik niet nodig heb.
Laat maar zitten.

=
Gewijzigd door cawul op 01 april 2017, 15:22
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe tarieven per 1 maart 2017', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Advertentie