obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Excuus mail Caiway
RobertLoevestein
Caiway! Bedankt voor de gratis westrijd van de vorige storing. Bedankt voor de twee weken Fox en TV Plus. Echt bedankt!!!

Ik heb er geen ruk aan. Ben in het bezit van Glas 500 (incl TV Plus) en Fox Sports. Dus wat is mijn vergoeding voor die 3 weken geen email en verdwenen emails???
 
Mario
Net als mij.. helemaal geen ruk
 
2fast4u
mensen zijn nooit tevreden^^
 
mooijekind11
Maar het is toch een zeer terechte opmerking?

Ik kan me er niet al te druk om maken maar ik heb ook hetzelfde pakket incl. voetbal. We betalen dus maandelijks al meer maar worden op geen enkele wijze gecompenseerd door Caiway.

Als ze nu gewoon iedereen x% korting geven op de maandfactuur dan wordt gewoon elke klant gecompenseerd voor de overlast..
 
Sc0rpi0_44
Ja, en als ze dat doen is dat een dusdanige hap uit het budget dat vernieuwingen/verbeteringen
nog langer op zich laten wachten. Is dat dan wat je wilt?
 
HiaWay
http://www.providers.nl/2473/klanten-...storingen/
 
Mario
Vernieuwing? ik zit nog met een delta kabelmodem 0,9 kbps. Dit bericht heb ik gister geplaatst Wait
 
greenbee
is dus weer een sigaar uit eigen doos, geef die mensen die die zenders al hebben een korting voor die 2 weken.
 
popmart1970
Tja....klantenservice is iets waar CAIWAY op zn hollands schijt aan heeft...betalen betalen betalen....zoveel mogelijk voor zo min mogelijk!!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Bakstenen
Ik had niets van Caiway verwacht dus verbaast het mij ook niet dat je niets krijgt behalve een nare smaak in mijn mond,volgens Caiway hoeven ze niets te vergoeden want ze bieden alleen maar Internet,telefoon en televisie aan.
Maar er staat toch duidelijk opde website "Met Webmail van Caiway kunt u overal ter wereld via elke computer met internetaansluiting uw e-mail lezen"conclusie is in mijn ogen dat hun webmail niet functioneerde.
Maar ja zal wel weer anders zijn.
Voor de goede orde ik zit niet te wachten op geld maar probeer niet met gekke smoesjes je gelijk te halenAnnoying
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Excuus mail Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie