obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen wil niet meer opstarten
Jaco Hage
Multiscreen bij jullie weer OK?
 
2fast4u
Er is een fout opgetreden Er is een fout opgetreden. De "Viewright Webplayer" moet nog geïnstalleerd worden of toegestaan worden. Klik op de "Help"-knop voor meer informatie.


heb verwijderd en nog een keer installeert opgestart en nog steeds op Firefox

met IE werkt het gewoon..maar heb wel dat het gebruikers naam verandert en vastloopt moet nog overdag testen nu werkt het goed
 
Blueblazer
^ als je weer met firefox wil kijken, download dan een oude versie en laat hem niet updaten. Dan blijft hij werken.
Afgelopen dagen minder last van de 503 melding gelukkig.
Lijkt erop dat het beter is geworden alhoewel het prettig zou zijn als we gewoon onze browser up-to-date kunnen houden Smile.
Maar ik kan weer zonder al te veel gedoe een stukkie tv kijken dus daar ben ik blij mee!
 
Jaco Hage

Quote

Blueblazer schreef:

^ als je weer met firefox wil kijken, download dan een oude versie en laat hem niet updaten. Dan blijft hij werken.
Afgelopen dagen minder last van de 503 melding gelukkig.
Lijkt erop dat het beter is geworden alhoewel het prettig zou zijn als we gewoon onze browser up-to-date kunnen houden Smile.
Maar ik kan weer zonder al te veel gedoe een stukkie tv kijken dus daar ben ik blij mee!


In principe ervaar ik op geen enkel platform meer problemen. De nieuwe Firefox wordt niet ondersteund door de Multiscreen app. Er volgt hoogstwaarschijnlijk vast een andere integratie optie voor. Oude versie werkt inderdaad prima.
 
caiwayer

Quote

Jaco Hage schreef:

Quote

Blueblazer schreef:

^ als je weer met firefox wil kijken, download dan een oude versie en laat hem niet updaten. Dan blijft hij werken.
Afgelopen dagen minder last van de 503 melding gelukkig.
Lijkt erop dat het beter is geworden alhoewel het prettig zou zijn als we gewoon onze browser up-to-date kunnen houden Smile.
Maar ik kan weer zonder al te veel gedoe een stukkie tv kijken dus daar ben ik blij mee!


In principe ervaar ik op geen enkel platform meer problemen. De nieuwe Firefox wordt niet ondersteund door de Multiscreen app. Er volgt hoogstwaarschijnlijk vast een andere integratie optie voor. Oude versie werkt inderdaad prima.


Jaco,

wat versta jij onder platform? de gebruikte webbrowser? of het gebruikte OS? En o ja wat zijn dan welke?

Ik heb hier onder W10 Chrome, Edge en IE11 geprobeerd. Bij geen enkele krijg ik het werkend. Tot op heden overigens nog nooit gelukt
En bij Edge krijg ik de melding dat het niet ondersteund wordt. Wat Caiway volgens mij ook zelf meldt op hun website.


Nog maar te zwijgen over de app, die terecht op dit moment alleen nog meet 1-ster beoordelingen krijgt vanwege de decryption error.
Uiteraard laat Caiway niets weten of hier binnenkort een oplossing voor komt.
 
Bordewolf
Jaco weet waarschijnlijk al meer. Maar normaal gesproken mag je een compleet nieuwe app verwachten geprogrammeerd door een andere partij, met opnamemogelijkheden, replay tv en Windows10-ondersteuning middels een app (en ook Ios en Android) en streaming mogelijkheden en je gehele abonnement ipv basis. Het huidige platform is niet meer van deze tijd en niet up to date te houden in tegenstelling tot wat andere providers bieden.

Met name streaming maakt het ook weer mogelijk van de smartcards af te komen voor tweede en derde tv's.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Tarafundamatique
Ik heb alleen NPO 1 dat ik kan zien op mijn ipad. De rest krijg ik een fout op. Een encryptie service bericht als ik de app opstart.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen wil niet meer opstarten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Advertentie