obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
VIDEOLAND & PATHE
gramsbergerapen
Zijn er forumleden die bericht van CAIWAY hebben ontvangen dat VIDEOLAND & PATHE niet meer beschikbaar zijn bij CAIWAY ?
 
2fast4u
heb niks ontvangen
 
Adios
Ik kan Videoland en Pathé gewoon zien op mijn smart TV en ik heb Caiway internet. Werkt prima. Zelfs 4K uitzendingen zoals zwarte Tulp.
 
Caiway Webcare
Beste forumgebruikers,

Om even wat duidelijkheid te scheppen over Pathe en Videoland. Allereerst neem ik aan dat het hier gaat om de applicaties die op de Entone staan en onderdeel zijn van Interactieve TV.

Het klopt inderdaad dat Videoland zelf niet meer beschikbaar is op de Entone. Videoland heeft er zelf toe besloten de diensten op deze wijze stop te zetten.

Wat betreft Pathe, dit is een lopende melding. Pathe moet weer beschikbaar gaan worden, wanneer is echter nog niet duidelijk.

Berichten hierover zijn al even niet verzonden.

Met vriendelijke groet,

Alex
Caiway Webcare Team
 
Adios
Kijk gewoon Videoland op je smart TV. Is deze 4K , dan kan je ook al series zien in 4K kwaliteit zoals Zwarte Tulp. Je stijgt dan stukken uit boven het maximale 2K van de Entone.

Sorry hoor Caiway, maar met betrekking tot apps. blijft de Entone behelpen.
 
Adios
Aan mij verkopen? Ik zie zoveel stuntprijzen voorbij komen met televisies. Ik blijf me er over verbazen hoe snel die prijzen zakken, zelfs van nieuwe modellen zoals de Samsung 65KS8000.

Er zijn al winkels die stunten met rond de 2500 euro.

Je snapt dat zulke prijzen werken op mij als een magneet Smile
 
jj1987
Vind het nogal een bedrag! De meeste mensen (die ik dan ken) gaan echt geen tv kopen van 2500 euro. Die gaan naar een bekende elektronica zaak en kopen een Samsung voor 800 a 900 euro max. Maar dat zijn dan ook geen veeleisende gebruikers. En je hebt dan geen extra speeltjes erop zitten. Heb zelf 4,5 jaar geleden de ue46d8000 gekocht voor 1700 euro. Wat ik toen eigenlijk al een dure aankoop vond. De tv was na 3 jaar gebruik eigenlijk al ruk. Het smarttv gedeelte was toen al verouderd. Apps werden verwijderd omdat er een nieuwe smart tv software uit was en het scherm is kapot. Aan beide kanten van het scherm 1cm grootte verticale lijnen. Bij navraag bleek een nieuw scherm 900 euro. Heb dit nooit vervangen en ben eraan gewend maar baalde er wel van. Ik zie wel het verschil in beeldkwaliteit tussen een model van 900 euro en 2000 euro maar voor het smarttv gebeuren hoef je geen tv te kopen en kun je naar mijn mening beter een Chromecast erin mikken. Het smart gebeuren nu is helemaal drama. Na soms enkele dagen niet gebruiken staat dat ding eerst een min of 20 te updaten en verwijderd weer een zooi apps. De enige app die ik gebruik is Netflix maar ook dat gaat steeds rotter. Blijft hangen op laden en na tv aan uit speelt hij weer door. Buiten dat erger ik me rot aan de gele ondertiteling die Samsung in deze tv heeft ingesteld wat niet te wijzigen is. Nee dan doen mijn ouders het met een tv van 1000 euro en een Chromecast van 35 euro nog lang zo gek nog niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VIDEOLAND & PATHE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Videoland op Entone Abonnementen : 15 30 dec 2014
Advertentie