obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
HD IN TWENTE
Adios
Benieuwd naar wat ?
 
Bordewolf
@Caiway Webcare Zie mijn post van 8 juli 17:39 in dit topic (zou er niemand tussendoor spammen dan was het een stuk helder geweest!!!)
@Caiway Webcare, we zijn benieuwd naar de uitkomsten.
 
Adios
Welke uitkomsten bedoel je nou ?
 
Bordewolf
Kun je niet lezen of blijf je nu opzettelijk spammen? Maar ik wil mijn vraag aan Webcare nog wel een keer herhalen, volgens mij moet daar normaal gesproken binnen een week toch wel antwoord op komen, eigenlijk is het diep triest dat na een week er nog geen concrete antwoorden komen.

Verder vind ik wel dat jullie de inspanning zouden moeten doen om mijn vraag over de HD-kanalen en regionale zenders van een concreet antwoord te voorzien.

Is het weggezet bij een afdeling die verantwoordelijk is? Is er intern een uitspraak over gedaan? Kortom we willen weten of de bal nu eindelijk aan het rollen is en dat blijkt nog steeds niet uit jou antwoord en ook niet uit dat van Jeanine.
Dat die bal gewoon moet gaan rollen en op korte termijn is voor mij een ding dat zeker is. Het is te gek dat ik nu al anderhalf jaar naar iets moet vragen wat ik zowel bij Ziggo had gehad (ook al anderhalf jaar!!) en wat de andere Caiwayklanten al hebben.

Concreet wil ik man en paard:
1) Welke afdeling of persoon gaat hier over
2) Kent deze afdeling of persoon de problematiek
3) Zo ja, hoe denkt men het op te lossen en wanneer
4) Wanneer men al bezig is met de harmonisatie voor te bereiden waarom sorteert men de HD en regionale zenders dan niet alvast voor, het betreft allemaal zenders die zowel in Twente als bij Caiway in het basispakket zitten.
5) Kent men de hele problematiek niet: wie gaat daar dan voor zorgen dat men WEL op de hoogte is en WEL gaat zorgen dat er iets aan gebeurt en dan ook met de termijn waarop jullie ons de status gaan doorgeven.

Volgens mij moet dit toch boven water te halen zijn lijkt me zo. Er wordt nu steeds niets gecommuniceerd en dat voelt als aan het lijntje gehouden. Er moet concreet iets gebeuren en ik vind in deze ook wel dat er ook concreet gecommuniceerd moet gaan worden.
Dit heeft echt te lang al aangemodderd en gesudderd.
Dus mijn vriendelijke verzoek aan Webcare: haal het net op binnen jullie organisatie en kom binnen een week terug met concreet hoe het wordt opgepakt.
Het antwoord NEE, we gaan het niet doen kan ook een antwoord zijn, maar dat kan eigenlijk niet aan de orde zijn. Er moet gewoon iets aan deze situatie gebeuren. Dat mag geen maanden meer duren. We hebben echt al te lang gewacht.
 
Adios
Ik zit je niet opzettelijk te spammen, Bor. Jij hebt ook vele geluiden laten horen hier, dus ik wist echt niet meer waar je concreet op doelt.

Nu is het helder. Jouw epistel althans.

Of het antwoord van Caiway helder zal zijn, betwijfel ik.
 
Bordewolf
HDR ik verwacht niet anders. Ik voel me nu al anderhalf jaar lang aan het lijntje gehouden. Het minste wat men kan doen is wat ik heb gevraagd en met concrete antwoorden terugkomen en niet met loze kreten zoals ze dat nu anderhalf jaar doen.
 
Bordewolf
@Caiway Webcare weer een week verder. Nu zijn we echt benieuwd naar de antwoorden. Twente is het wachten zat, dus... Wat zijn de antwoorden?
 
Caiway Webcare
Beste forumleden,

Op dit moment is er bij ons ook niks bekend over aanpassingen van het zenderaanbod in de omgeving van Twente. Het is geen onwil om antwoord te geven, maar zolang er bij ons geen nieuwe informatie bekend is kunnen we jullie hier helaas ook niet over informeren.

Met vriendelijke groet,

David
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Bordewolf
Prima, wachten we nog maar weer een week.... Zo lang kan het toch niet duren voor er wel een fatsoenlijk antwoord hier over kan komen.
Na anderhalf jaar mag er toch echt wel eens aan de juiste knoppen worden gedraaid. Actie !
 
Adios
Jij bent erg optimistisch. Ik denk dat ze heel 2016, het antwoord hierop niet weten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD IN TWENTE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway- Hoe Twente er over denkt Algemeen : 54 18 aug 2019
Fiber probeert Cogas klanten over te halen in Twente Algemeen : 12 18 dec 2014
Aanstaande zaterdag de commotie over Caiway in Twente op televisie bij Kassa op televisie !! Klacht over CaiWay/Delta : 18 01 nov 2014
Advertentie