obey-robots.txt
22 Augustus 2017, 14:58
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 84% [31 stemmen]
84% [31 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 16% [6 stemmen]
16% [6 stemmen]

Stemmen: 37
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
test
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
CaiWay Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken

Aanvraag HBO

buccs69
Zaterdgaochtend via Mijn Caiway HBO aangevraagd, maar nu nog altijd geen beeld. Ik heb de boel net nog even gereset voor de zekerheid.

Hoe lang duurt het voor mijn aanvraag wordt verwerkt?

Ik kan mij nog herinneren dat jet vroeger binnen een minuut naar je nieuwe pakket kon kijken (ook in het weekend), maar dat was de goede oude tijd!
 
Adios
Dat moet eerst administratief verwerkt worden. Gaat niet puur elektronisch bij Caiway. Meestal duurt het twee dagen gemiddeld.

Hou er wel rekening mee dat je maar één zender in HD hebt van HBO bij Caiway op de kabel.

Dat vind Caiway blijkbaar heel normaal !!
 
buccs69
Dit vindt Caiway blijkbaar ook heel normaal ...

"Hiermee bevestigen wij de door u aangevraagde wijziging op uw IPTV pakket.

In verband met wijzigingen in de Alles-in-1 Glas pakketten en tarieven, kunnen wij in de periode van 14 juni tot en met 1 juli 2016 geen wijzigingen doorvoeren in onze administratie. Als u een dienst heeft opgezegd die in de periode van 14 juni tot en met 1 juli 2016 verwerkt moet worden, dan beëindigen wij deze in de eerste week van juli met terugwerkende kracht."




Lekker professioneel ... twee weken geen wijzigingen mogelijk. Wordt echt tijd voor wat concurrentie op het Glasvezelnet!
 
Bordewolf
buccs69 schreef:

Dit vindt Caiway blijkbaar ook heel normaal ...

"Hiermee bevestigen wij de door u aangevraagde wijziging op uw IPTV pakket.

In verband met wijzigingen in de Alles-in-1 Glas pakketten en tarieven, kunnen wij in de periode van 14 juni tot en met 1 juli 2016 geen wijzigingen doorvoeren in onze administratie. Als u een dienst heeft opgezegd die in de periode van 14 juni tot en met 1 juli 2016 verwerkt moet worden, dan beëindigen wij deze in de eerste week van juli met terugwerkende kracht."




Lekker professioneel ... twee weken geen wijzigingen mogelijk. Wordt echt tijd voor wat concurrentie op het Glasvezelnet!


Wacht eens even... Daar komt weer een nieuwtje uit de hoge hoed. Gaan de glaspakketten dan eindelijk weer wijzigen? Of is dit alleen de verhoging van Replay TV, dat zal toch wel niet?
 
Adios
Ik denk dat ze weer een snelheidsverhoging er tegenaan knallen. Kost ze praktisch niets en staat leuk.
 
Bordewolf
Zoals ik al zei: ik ga er positief in staan. Ik verwacht niets, maar dit lijkt inderdaad een verandering per 1 juli aan te kondigen.
Zou G150 dan toch terugkomen en krijg Twente dan toch die overstapmogelijkheid? Ik zeg bij deze toe dat ik overstap op glas wanneer per 1 juli G150 beschikbaar komt tegen een acceptabele prijs (liefst die van G75).
Een beetje inschiklijkheid van Caiway met de smartcards en newsgroepen en we komen dan toch een heel eind...

Maar goed ik verwacht niets zoals ik al zei.... ik wacht af met een heel voorzichtige glimlach...
 
Bordewolf
Jij weet al meer? Je trekt dit keer iets te snel conclusies... Laten we maar afwachten.

En ik kan je bovendien vertellen dat ze voor mij nog niets hebben opgelost... dus laat maar komen die snelheidsverhogingen op glas en pakketveranderingen. Dan wordt ik ook nog eens blij.
Gewijzigd door Bordewolf op 21 juni 2016, 22:09
 
Adios
Nou, ik ben heel benieuwd naar de nieuwe pakketten vanaf 1 juli 2016. Had Caiway allang over moeten communiceren naar zijn klanten vind ik. Andere bedrijven doen dat maanden van te voren.
 
Bordewolf
HDR, ook ik ben erg benieuwd en ik wacht in spanning af wat MIJ die grote glimlach mag of kan bezorgen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanvraag HBO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Hoe lang duurt de aanvraag voor een nieuw pakket? Welke zender wil je er nog bij hebben? 3 22 juni 2016, 18:11
aanvraag server gebruik Klacht over Caiway 2 26 september 2015, 20:41
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| flipje00:06:40
| kareltjuh01:06:54
| Bordewolf02:46:13
| Highway04:32:39
| Sokje04:40:36
| habbie105:17:35
| vossoft06:02:47
| darkstalker18:21:41
| arievree18:37:58
| 2fast4u21:00:30
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 april 2017, 17:44
is er weer een storing met E-Mail???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock