Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
geen andere kanalen bekijken
|
|
greg |
Geplaatst op 09 June 2016, 20:04
|
Activiteit » Krimpen a/d IJssel » 2925BZ » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » Basic TV » Airties Air 7120 Berichten: 4 Lid sinds: 09 Jun 2016 |
al ruim twee weken niet kunnen schakelen naar andere kanalen behalve NED1. vermoedlijk na aanmelding via de website van caiway dat we gaan verhuizen is vanaf 28 mei jl. bij mij bekend dat ik niet meer kan overschakelen naar andere kanalen behalve NED 1. De verhuisdatum die we hadden ingezet was 30 mei met behoud van hetzelfde pakket glasvezel basic tv, internet en telefonie. Wat hebben we geprobeerd. nieuw mac adres ingesteld op airties. nieuwe ontvanger nieuwe afstandsbediening ontelbare keren gebeld met caiway thuis is alles juist aangesloten, ben bekend met kabeltjes :-) |
|
|
greg |
Geplaatst op 09 June 2016, 20:23
|
Activiteit » Krimpen a/d IJssel » 2925BZ » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » Basic TV » Airties Air 7120 Berichten: 4 Lid sinds: 09 Jun 2016 |
wat heeft dat met elkaar te maken, deze twee diensten staan los van elkaar. |
|
|
greg |
Geplaatst op 09 June 2016, 20:35
|
ben wel abbonnee maar niet goed aangesloten. ik ga er even niet vanuit dat ik geen abbonne ben. zit middenin verhuizen en ga zaterdag probereb die coax aan te sluiten. maar weet 99% zeker dat coax wel werkt maar glas niet ik heb toch ook internet |
|
|
greg |
Geplaatst op 09 June 2016, 20:42
|
hoe bedoel je airties niet bestaat? ben zelfs al bij caiway shop geweest en die man kreeg de airties ook niet werkend. maar goed ga wel even naar de webcare site bedankt voor de tip |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen andere kanalen bekijken', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 | Analoge radio of televisie storing | : 2 | 23 Jan 2023 |
Geen beeld bij iptv | Storing | : 8 | 12 Aug 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie