obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
TV freeze 1 sec.
Jawade
Ik heb sinds enige tijd dat het tvbeeld even bevriest. Het duurt een tel en is nauwelijks storend, maar het hoort natuurlijk niet. Meer mensen?
 
Adios
Heb je dat op de coaxkabel of de glasvezel?
 
Jawade
Ik dacht dat er geen glas voor tv was, ik heb alleen internet via glas. En oh ja, ik zit centrum westland.
 
Adios
Ik heb hier geen problemen met televisie over de coaxkabel, maar ik woon in Krimpen aan den IJssel.

Als jij zeker weet dat je bekabeling en aansluitingen goed is, moet je gewoon de storingsdienst van Caiway bellen.
 
Bakstenen

Quote

Jawade schreef:

Ik dacht dat er geen glas voor tv was, ik heb alleen internet via glas. En oh ja, ik zit centrum westland.

Heb je de Entone? zoja dan klopt het je krijgt dan een wieltje links boven en dan kan je niets doen met Coax heb je dat niet
 
Adios
Beste Bakstenen, als Jawade geeneens van het bestaan afwist van TV over de glasvezel, lijkt het me sterkt dat hij de Entone thuis heeft staan Smile
 
Bakstenen

Quote

H D R schreef:

Beste Bakstenen, als Jawade geeneens van het bestaan afwist van TV over de glasvezel, lijkt het me sterkt dat hij de Entone thuis heeft staan Smile

Je moest eens weten hoeveel onkunde er is bij de mensen ze nemen een glas pakket en denken dat er ook TV bij zit ,sprak er pas nog een die beweerde stellig dat die glas tv had,toen ik vroeg heb je een UTP dan naar je TV ,hu moet dat dan keek nog gewoon via COAX.
Maar het kan ok zo wezen dat iemand het voor hem geinstalleert heeft en hij het dus niet weet
 
Bakstenen
Jacco,
weet niet wat jij oud noemt voor een TVWinkmaar mijn TV is ongeveer 8 jaar zal dus wel "oud" zijn,helaas is het beeld via de Coax op mijn 2e tv beter als met glas via de Entone,maar zijn ook de bekende klachten hier
 
Jawade
Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Ik heb gewoon het bestaande coaxsnoer voor tv, en het oude kastje (aansluitpunt) voor radio en tv.

Groet, Jawade.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV freeze 1 sec.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-beeld freeze CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 12 20 mrt 2020
Advertentie