Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
TV freeze 1 sec.
|
|
Jawade |
Geplaatst op 05 November 2015, 00:02
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 04 Nov 2015 |
Ik heb sinds enige tijd dat het tvbeeld even bevriest. Het duurt een tel en is nauwelijks storend, maar het hoort natuurlijk niet. Meer mensen? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 05 November 2015, 06:55
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Heb je dat op de coaxkabel of de glasvezel? |
|
|
Jawade |
Geplaatst op 05 November 2015, 07:35
|
Ik dacht dat er geen glas voor tv was, ik heb alleen internet via glas. En oh ja, ik zit centrum westland. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 05 November 2015, 09:50
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik heb hier geen problemen met televisie over de coaxkabel, maar ik woon in Krimpen aan den IJssel. Als jij zeker weet dat je bekabeling en aansluitingen goed is, moet je gewoon de storingsdienst van Caiway bellen. |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 05 November 2015, 10:29
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Quote Jawade schreef: Ik dacht dat er geen glas voor tv was, ik heb alleen internet via glas. En oh ja, ik zit centrum westland. Heb je de Entone? zoja dan klopt het je krijgt dan een wieltje links boven en dan kan je niets doen met Coax heb je dat niet |
|
|
Adios |
Geplaatst op 05 November 2015, 12:47
|
Beste Bakstenen, als Jawade geeneens van het bestaan afwist van TV over de glasvezel, lijkt het me sterkt dat hij de Entone thuis heeft staan |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 05 November 2015, 13:21
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Quote H D R schreef: Beste Bakstenen, als Jawade geeneens van het bestaan afwist van TV over de glasvezel, lijkt het me sterkt dat hij de Entone thuis heeft staan Je moest eens weten hoeveel onkunde er is bij de mensen ze nemen een glas pakket en denken dat er ook TV bij zit ,sprak er pas nog een die beweerde stellig dat die glas tv had,toen ik vroeg heb je een UTP dan naar je TV ,hu moet dat dan keek nog gewoon via COAX. Maar het kan ok zo wezen dat iemand het voor hem geinstalleert heeft en hij het dus niet weet |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 05 November 2015, 14:20
|
Jacco, weet niet wat jij oud noemt voor een TVmaar mijn TV is ongeveer 8 jaar zal dus wel "oud" zijn,helaas is het beeld via de Coax op mijn 2e tv beter als met glas via de Entone,maar zijn ook de bekende klachten hier |
|
|
Jawade |
Geplaatst op 10 November 2015, 22:27
|
Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Ik heb gewoon het bestaande coaxsnoer voor tv, en het oude kastje (aansluitpunt) voor radio en tv. Groet, Jawade. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV freeze 1 sec.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
TV-beeld freeze | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 12 | 20 Mar 2020 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie