obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
blokjesbeeld
marrie3
Sinds gisteren op veel zenders blokjesbeeld en haperend geluid, dit geld voor alle 3 de televisies, korte akkeren Gouda
 
Caiway Webcare
Beste,

Vervelend dat u op veel zenders blokkerig beeld ervaart. Kan me voorstellen dat dit niet fijn tv kijkt.

Heeft u de mogelijkheid om één tv rechtstreeks op het binnenkomende punt aan te sluiten zonder splitter of versterker?

We horen graag of de storing dan veranderd of verbeterd.

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
marrie3
met alleen de ene stekker in het binnenkomende ging het goed , nu staat alles er weer op maar nu weer blokjes beeld. Het is wisselend en niet op elke zender,
, vriendelijke groet,
Marrie
 
Caiway Webcare
Dat wisselende heeft te maken met de frequenties waarop wordt uitgezonden, deze is voor elke zender verschillend. Graag ontvangen wij een PB met daarin uw postcode en huisnummer, wij zullen het contact dan op die manier verder voortzetten.

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
marrie3
Het is 2 dagen goed gegaan, nu weer slecht beeld op alle 3 de tv's. Als ik de hoofdtv rechtstreeks aansluit werkt het goed. Zal het helpen als ik er een antenne versterker tussen zet, maar het vreemde is wel dat het al een hele tijd goed werkt en dan ineens gaat het mis.
Mijn vaste telefoon is ook niet mee te bellen, ik lijk dan enorm te stotteren terwijl ik dat echt niet doe.

Met vriendelijke groet,
Marrie
 
Adios
Gouda is het probleemgebied waar maar niks aan gedaan wordt. De kabelcombi Rekam/Caiway heeft de laagste penetratie van Nederland . Het zakt per half jaar nu al richting de veertig procent . Geen wonder met het slechtste coaxnetwerk van Nederland met nog rijgsysteem in veel wijken . Zwaar antiek dat Rekam
 
marrie3
oke ik heb nu een metalen kabelkeur splitter, ik zal gaan kijken voor de splitter die je aangeeft.
het vreemde is alleen dat het heel lang goed heeft gewerkt en ineens zomaar heb ik vreselijk veel storing
 
Adios
Rekam Smile Verklaart alles !!

Baggernetwerk.
 
Htr
Hier n kudelstaart prima coax netwerk van Caiway thuis allen coax vervangen en splinters door afgeschermde uitvoering dat geld ook voor de stekker en nu geen slecht beeld meer over de coax
Dit alles heeft ook te maken met storing van mobiel enz enz
De ouderen coax is niet meer van deze tijd ivm dig signaal
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'blokjesbeeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie