obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Geen Signaal
jj1987
Onlangs heb ik bij mijn ouders Caiway G100 pakket aangevraagd. Alles werkt perfect. Op 1 ding na. De coax! 2e keer deze maand valt het gehele coax signaal weg. En nee... het ligt niet aan de binnenhuisbekabeling. Ik heb voordat het installatiepakket binnen kwam echt in het hele huis de coax vervangen voor Koka TS9 met Hirschmann versterker, pluggen etc... Ook is er een monteur geweest om het AOP te vervangen. En hij heeft 65 DB gemeten op de AOP. Ook was de man zo vriendelijk om alle individuele aansluitingen in de kamers in huis te meten en waren de waardes allemaal in orde.
6 mei was de eerste storing. Geen signaal. Bij de buren ernaast ook geen signaal. Na het telefonisch gemeld te hebben hadden ze na 2 uur weer diensten op de kabel! Echter vanavond wederom vanaf 23.15 uur, geen signaal. Zelf heb ik ook coaxdiensten van Caiway, en echt nooit uitval! (woon aan de andere kant van het dorp). Vermoed toch een rotte verbinding in een wijkkast of in de grond. Maar ja, waar meld je dit? Na 21 uur is de klantenservice dicht, en het is nog eens hemelvaart ook! Als ik een mailtje stuur via het formulier op de website. Dan wordt dat over een week eens gelezen. Aangezien dat eerder ook al het geval is. Ze lopen daar kennelijk erg achter met het lezen van de vele mailtjes. Nu weet ik ineens weer waarom ik toen in de tijd van CAI Hendrik ido ambacht een schotel op heb gehangen. Destijds was het ook erg vaak uitval, met meldingen geen signaal. Overstappen op de entone is hier geen optie. Wordt waarschijnlijk de laptop aansluiten op de tv, om online via Caiway nog enigszins wat te kunnen kijken. Slechte zaak Caiway! Geen storingsdient in het weekend.
 
data-full-width-responsive="true">
Adios
Dat is al jaren een dramatisch probleem. Na bepaalde tijden en op bepaalde dagen kun je geen storing melden bij Caiway. Onbegrijpelijk in 2015 !!
 
Highway
Hoe is de situatie nu? Is het nog nodig om webcare op je probleem te wijzen?
Highway

Sinds 14 februari 2015 abonnee bij Caiway omdat Cogas gestopt is met Ziggo in Twente.
HD ontvanger Humax 5300C is binnen, nog niet aangesloten. Glas G100 werkt prima, echter het ip adres verandert regelmatig.
 
jj1987
Sinds vanmorgen werkt het ineens weer! Volle bak signaal. Blijf het vreemd vinden. Waarschijnlijk heeft het probleem zichzelf opgelost. Tenminste daar ga ik vanuit. Aangezien je in t weekend nergens iets kan melden behalve via het webformulier. En ze vandaag dicht zijn. Vorige keer was het binnen 2 uur verholpen. En dat na 21 uur. Als je t mij vraagt ergens een los contact buiten. En nadat de zon op de bekende grijze kast buiten scheen. Ineens weer contact maakt. Denk niet dat ze een automatisch meldsysteem hebben bij een storing aangezien ze hier ook nog handmatig mensen aan/afsluiten. Zal dit toch eens aankaarten. Overigens wel vreemd dat als het werkt het signaal prima is. Ook analoog "zuiver" beeld zonder strepen of ruis.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen Signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen diensten van Caiway beschikbaar Eigen netwerk : 6 24 mei 2019
Geen radio en tv signaal Storing : 1 19 jan 2019
Caiway internet geen tv meer Digitale radio en televisie, tips & truuks : 4 17 jan 2019
Traag internet - na 1,5 jaar geen oplossing Storing : 8 17 nov 2018
Geen internetverbinding CaiWay Glasvezel internet verbindings problemen : 14 29 aug 2018