obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Caiway Multiscreen TV, vol verwachting klopt ons hart
Migow
Highway ik had ook hetzelfde, maar je moet gewoon die zichtbare verslepen naar boven en je zenders dus opnieuw opslaan. (zenders opnieuw indelen dan kun je ze verslepen!!)
De bovenste zenders zijn ahw dus je voorkeurzenders en je sleept dus de zenders welke je wil toevoegen naar boven. Daarna opslaan!
Succes
 
Highway
@ migow bedankt Grin Na enig klooien is het me gelukt.
Eerst een actieve zender naar beneden gesleept vervolgens een andere naar boven gesleept. Het naar boven slepen lukte niet met als gevolg dat ik nog minder zenders had.

Dit kon toch echt niet de bedoeling zijn. Dus nog maar weer even klooien.
Het naar boven slepen, actief maken, van de zender lukt pas als je eerst over/tussen andere actieve zenders zenders "zweeft". Pas dan kun je hem als laatste toevoegen in de rij. Als je gelijk naar de laatste plek gaat komt er geen "positie" bij.

Erg onhandig allemaal en zal wel Caiway logica zijn. Die android app heeft een lijst waarin alle zenders aanklikbaar zijn zonder dat je wat hoeft te verslepen. Dat verwaacht je dan ook bij de windows versie.
Handtekening
Wink
 
Migow
nope ik ook niet, want heb eerst alles verwijderd en toen weer opnieuw geinstalleerd haha
Maar das in feite eenmalig indelen en daarna hoef je niet meer te veranderen
 
JOL
Dit had ik ook.
Heb toen op PC gekeken en heb daar de zenders die ik wilde, via zenders aanpassen, naar boven gesleept. Op de PC zie je n.l. alle nieuwe zenders bij zenders aanpassen als vage symbolen. Je moet deze naar boven slepen om ze in je kanalenlijst zichtbaar te krijgen. Dan de zenders opgeslagen en hierdoor heb ik de zenders, die in de kanalenlijst van de PC staan, zowel op m'n ipad als mijn android tablet zichtbaar gekregen.
 
Rico68Lang
Goed initiatief van Caiway hoor, zoveel zenders op de Multiscreen app op de telefoon, alleen zo jammer weer dat het beeld nu verschikkelijk brak is (zelfs op de 10 kanalen die we voorheen al hadden) Kan het nog niet eens SD noemen. Kan toch niet zo zijn dat ze in 2015 geen HD signaal door kunnen geven. Ik zeg lekker terug naar de 10 kanalen en dan wel de hoge kwaliteit.
Zijn er meer mensen die hetzelfde opgevallen is, ik kan niet geloven dat het eventueel aan mijn Samsung S5 kan liggen.
 
Migow
nee geen last van. Maar je moet de stream even de tijd geven, want die past zich aan naar de snelheid. Dus na verloop van tijd wordt het wel scherp. En ja dat op een S4 dus dan lijkt het me dat het op een S5 zeker moet lukken
 
breaker
Komt Caiway binnenkort met een android update waarmee ook de app in Android 5 kan draaien? Nu alleen ondersteuning van Android 4 of lager.
 
Rico68Lang

Quote

Migow schreef:

nee geen last van. Maar je moet de stream even de tijd geven, want die past zich aan naar de snelheid. Dus na verloop van tijd wordt het wel scherp. En ja dat op een S4 dus dan lijkt het me dat het op een S5 zeker moet lukken


Migow is dat langer of korter dan een uur dat wachten waar je het over hebt? Gisteren toch wel ff een tijdje darts zitten kijken, maar de bijna niet lezen scores en wazige gezichten hebben gemaakt dat ik afgehaakt ben na een tijdje. Zit hier op glasvezel dus dat kan/mag de oorzaak ook niet zijn, alles is rete-snel.
 
Highway
Maar wat is je wifi snelheid? Test dat eens op http://speedtest.caiway.nl
Handtekening
Wink
 
Rico68Lang
Nou ik heb mijn router opnieuw opgestart, het gaat nu iets beter. Duurt wel even voordat ie het HD signaal oppakt. Kleine 30 seconden. RTL7 blijft drama kan wachten tot ik een ons weeg maar blijft SD. SBS6 was heel blokkerig, ik heb daarna in de instellingen mijn profiel op 'HOOG' gezet en toen waren de blokjes weg en zelfs het beeld was weer in HD. Overigens had deze laatste wijziging geen invloed op het beeld van RTL7, dat blijft gewoon drama. Wellicht is mijn Cisco router wat out-dated, al moet ik zeggen dat telefoon en tablet als de brandweer gaan. Net even een bestand van 100mb via een speedtest site binnen gehaald via de telefoon, was in iets minder dan 4 seconden gepiept.
Wellicht toch maar eens over een andere router nadenken.
Bedankt in ieder geval voor de reacties.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Multiscreen TV, vol verwachting klopt ons hart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie