obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
gratis Multiscreen TV app van Caiway
Highway

Quote

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.caiway.phone

Met de gratis Multiscreen TV app van Caiway kunt u overal in en om het huis live tv kijken naar de 10 meest populaire Nederlandse tv zenders.

De Multiscreen TV app van Caiway is gratis te downloaden en exclusief te gebruiken door klanten met een abonnement op een Alles-in-1 Glas pakket van Caiway. Om gebruik te maken van de app dient u zich aan te melden met uw Multiscreen TV gebruikersnaam en wachtwoord.

Voordelen Multiscreen TV app
- In en om het huis live de 10 meest populaire zenders bekijken
- Toegang tot de actuele programmagids
- Direct toegang vanuit de programmagids tot uw favoriete programma
- Exclusief en gratis voor klanten van Caiway met een Alles-in-1 Glas pakket

De Caiway Multiscreen TV app werkt op daarvoor geschikte Android toestellen met Android versie 2.3 – 4.4. Niet alle toestellen worden ondersteund. Kijk voor een actueel overzicht van ondersteunde modellen op www.caiway.nl.



Om gebruik te maken van de app dient u zich aan te melden met uw Multiscreen TV gebruikersnaam en wachtwoord.
Alle brievenzooi van CAiway nog eens nagelopen.
Ik heb nu een gebruikersnaam en wachtwoord voor mijncaiway. Dit werkt niet met de tv app.
Ik heb een gebruikersnaam en wachtwoord voor caiway email. Dit werkt niet met de tv app. Trouwens ook niet voor de email (Verbinding kan niet worden gemaakt: Too many login failures) Hoezo too many, dat was de eerste poging hoor!!!!!!!! Whip

Een multiscreen tv gebruikersnaam en wachtwoord zal dan nog wel komen per brief denk ik.
Is dat niet alleen voor Entone gebruikers?
Een Entone heb ik niet met een alles-in-1 glas 100 pakket.
Maar ja het staat er toch echt: - Exclusief en gratis voor klanten van Caiway met een Alles-in-1 Glas pakket.

Wie weet hoe dat zit?
Gewijzigd door Highway op 18 februari 2015, 22:41
Handtekening
Wink
 
Migow
Inloggen bij mijn caiway.
Daar zie je mijn tv et voila Wachtwoord multiscreen kun je daar genereren.
Deze hoef je maar 1x in te vullen en het zou moeten werken.
Ja je kan meer vinden bij mijn caiway Smile
En multiscreen werkt ook als je alleen maar G100 pakket hebt Smile

Suc6
Gewijzigd door Migow op 19 februari 2015, 07:42
 
Highway
Ah gevonden. Moest eerst een ww genereren. Helaas was onduidelijk dat er ook een gebruikers naam bij hoort. Die werd pas getoond nadat ik terugging naar het multiscreen scherm.

Inloggen lukt nu. Bedankt.
Handtekening
Wink
 
Migow
geen dank en nu maar wachten totdat je complete basispakket kan ontvangen (maart 2015 volgens mij)Bye-sad
 
Adios
Dat is wellicht tegen die tijd verschoven naar voorjaar 2016....
 
Migow
En highway wat is je ervaring tot nu toe van glasvezelinternet?
 
Highway
Ach download is nagenoeg hetzelfde. De upload is wel merkbaar sneller, vooral handig als ik een nieuwe website maak. Het script is dan 10x sneller geupload.

Het is alleen heel erg wennen aan al die verschillende gebruikersnamen en wachtwoorden. Ik verdenk caiway er sterk van een aantal losse platforms gebundeld te hebben in de mijncaiway omgeving in plaats van dat er sprake is van echte integratie van diensten.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'gratis Multiscreen TV app van Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie