obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
nummerbehoud
Highway
Caiway zet het huidige telefoon nummer over.

Quote uit de brief van caiway:

Quote

Bekijk en volg de status van uw aanvraag tot nummerbehoud op www.mijncaiway.nl


Iemand die weet waar ik moet zoeken hiervoor? Ik kan het niet vinden!
Handtekening
Wink
 
Migow
helaas niet, maar je zou verwachten dat het ergens onder voip zou moeten staan. Maar ik denk dat het bij jou pas op de dag van dat ziggo er af gaat overgezet wordt. Je krijgt zowiezo een mail dat het geporteerd is.
 
Caiway Webcare
Beste Highway,

Dit zou inderdaad te zien moeten zijn onder het kopje My Voice in mijn Caiway. De datum verschijnt na het activeren en handmatig invoeren van de aanvraag nummerbehoud.

Als je me via een prive bericht je postcode en huisnummer stuurt dan kan ik het voor je nagaan.

Met vriendelijke groet,

Jeanine Ackermann
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Highway

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste Highway,

Dit zou inderdaad te zien moeten zijn onder het kopje My Voice in mijn Caiway. De datum verschijnt na het activeren en handmatig invoeren van de aanvraag nummerbehoud.

Als je me via een prive bericht je postcode en huisnummer stuurt dan kan ik het voor je nagaan.

Met vriendelijke groet,

Jeanine Ackermann
Caiway Webcare Team


Alle opties onder My Voice nog eens nagelopen. Ik zie het niet. Bij de bestelling is nummerbehoud aangegeven. Na activering van de diensten wordt portering van het telefoonnummer automatisch in werking gezet zo verzekert de klanten service mij.

Dat handmatig invoeren van de aanvraag nummerbehoud dat moeten jullie toch zeker doen?!?! Ik heb daar in mijncaiway.nl geen opties toe. Bovendien is nummerbehoud aangegeven bij de bestelling en in de bevestigingsmail van de bestelling genoemd.

Ik zal per PB de gevraagde gegevens doorsturen.
Handtekening
Wink
 
Highway
Vandaag een sms gehad dat de aanvraag voor nummerbehoud is geplaatst.

Nu zie ik ook bij my voice:

Quote

Huidige status telefonie
Status nummerbehoud

Hieronder vindt u de status van uw aanvraag voor nummerbehoud. De verwachte activatiedatum geeft aan wanneer uw huidige telefoonnummer overgezet wordt naar Caiway
Telefoonnummer: 0546-112112 (gefingeerd nummer)
Status nummerbehoud: Aanvraag is goedgekeurd
Verwachte activatiedatum: 25 februari 2015
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nummerbehoud', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nummerbehoud Storing : 4 23 okt 2014
Advertentie