obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Overstap gemaakt Cogas Ziggo naar CaiWay
boeskool
[quote]mb200d schreef:

Hoi boeskool,

Ik heb de 2 extra kaarten via MijnCaiWay.nl aangevraagd.
Kun je aangeven waar je dat gelezen hebt? Brief/Website/winkel?
Welllicht een tip voor andere (toekomstige) klanten?

Daarnaast zou dit natuurlijk niet eerlijk zijn tegenover klanten in andere caiway gebieden.

Lijkt me dat 1 of 5 kaarten niet zo zeer doet bij inkoop van caiway.



@h d r
Kan zo een TV met dubbeltuner niet uit de voeten met 1 CI slot?
De Humax ontvanger kan 1x opnemen en 1x tv kijken met een smartcard.[/quotehttps://twitter.com/Caiway/status/561439319333031936
Zie deze link ...antwoord van Caiway..
 
boeskool

Quote

mb200d schreef:

Hoi boeskool,

Ik heb de 2 extra kaarten via MijnCaiWay.nl aangevraagd.
Kun je aangeven waar je dat gelezen hebt? Brief/Website/winkel?
Welllicht een tip voor andere (toekomstige) klanten?

Daarnaast zou dit natuurlijk niet eerlijk zijn tegenover klanten in andere caiway gebieden.

Lijkt me dat 1 of 5 kaarten niet zo zeer doet bij inkoop van caiway.


@h d r
Kan zo een TV met dubbeltuner niet uit de voeten met 1 CI slot?
De Humax ontvanger kan 1x opnemen en 1x tv kijken met een smartcard.


Nu een goede link met het antwoord van Caiway...niet extra betalen voor de extra smartcards...link wel even kopiƫren

https://twitter.com/boeskool/status/561292700826087424
 
Adios
Fijn voor jullie, maar werkelijk schandalig naar al die andere Caiway abonnees die wel 48 euro per jaar moeten betalen voor twee extra smartcards.

Om nog maar te zwijgen over de regio Gouda, waar Caiway ze zelfs dik laat betalen voor alleen het basispakket, 2 euro per extra smartcard!

Ik vind dit gewoon onbeschoft naar je klanten, Caiway !
Gewijzigd door Adios op 31 januari 2015, 14:09
 
boeskool
Ook de telefonie prijzen zijn anders...het duurste abonnement hier in Twente is 9.95 euro....en in de rest van het Caiway gebied 21.30 Euro!, ook belachelijk lijkt me.
 
Bordewolf

Quote

boeskool schreef:

Ook de telefonie prijzen zijn anders...het duurste abonnement hier in Twente is 9.95 euro....en in de rest van het Caiway gebied 21.30 Euro!, ook belachelijk lijkt me.


In de gebieden waar Caiway al zat kon Caiway ongebreideld doen wat men wou. Nu men een relatief groot Cogas-gebied overneemt heeft men te duchten met klanten die meer dan terecht gaan opspreken.
Deze klanten weten hoe het bij Ziggo was (een stuk beter en relatief gezien waar voor je geld).

Wanneer Caiway geen korting had gegeven en niet de prijzen had aangepast op Ziggo dan waren de klanten massaal in opstand gekomen, en op zich allemaal naar Fiber gevlogen.

Caiway is er echter nog niet. Ook in de andere gebieden zal men de prijzen moeten aanpassen op Cogas. Diensten als nieuwsgroepen, virusscan etc waren bij Ziggo inbegrepen.
Het kan niet zo zijn dat in de andere gebieden men daar extra voor betaald. Dat geldt ook voor het onbeperkt bellen. De kosten daarvan moeten op 1 lijn zitten.
We zijn immers allemaal dezelfde klant van Caiway.

Caiway straalt in al zijn reacties (lees eerder bericht over o.a. Fox Sports International) een misplaatste arrogantie uit die helemaal niet past.
Caiway kan niet meer de organisatie blijven die op arrogante en belerende manier zijn klanten te woord staat.
Ze zullen nu echt moeten kijken naar wat bij hen ontbreekt en wat de klant wil en daar vele malen sneller en adequater op moeten schakelen ipv alles naar de toekomst schuiven. Klanten willen ook resultaten zien (als die er al zijn bij Caiway). Alles loopt veel te stroperig:
- IMAP- mail
- Geen drie accounts voor allerlei subdiensten (1 login en pass voor alle diensten)
- HD-zenders op COAX (dat is immers de standaard) en begrijpen dat de klant niet op glas wil zolang ze die entone hebben)
- Prijzen aanpassen op hun concurrentie
- Fox Sports Go app leveren (zo spoedig mogelijk ipv maart)
- Alle premium zenders (Fox, Film1, HBO) in HD op COAX
- Meer zenders over op HD. In Twente nog steeds geen ARD HD, ZDF HD, 24 Kitchen HD, SyFy HD, 13th Street HD. Maar nog wel 30 analoge zenders, dus in Twente is er wel ruimte tot uitbreiding door analoog af te schakelen!
Ziggo heeft zijn uitbreiding in de overige gebieden van Twente met succes gedaan, zelfs zonder afschakeling van analoge zenders door de QAM-techniek te verbeteren.
- Disney channels gaan leveren aan de overige klanten, binnen het Cogasgebied ook mogelijk, waarom voor de andere klanten niet?
- Af van het draaien van netnummers binnen de eigen regio.
- Meegaan met snelheidsverhogingen Ziggo op COAX. Als Cogas-klant lopen we met ingang van juni dit jaar opeens achter!
- Begrijpen dat de klant keuzes heeft en geen enkele keuze fout is. COAX is ook een keuze en een heel goede, maar dan moet Caiway daar wel zijn energie in gaan steken! Glas is niet heilig en zeker nog geen paradepaardje wanneer het om tv gaat.
- Geen geld vragen voor smartcards bij welk abo dan ook (kortom aansluiten bij de huidge politiek bij Cogas HD pakketten, doorvoeren bij alle abonnementen ook op glas)

Tot slot vind ik dat CIF zich moet gaan inspannen dat de netwerken gelijk aan elkaar zijn en dat ook de aanbieders zoals Fiber landelijk op het CIF-netwerk mogen opereren. Waarom zit Fiber alleen nog maar in het Cogas-gebied en nog niet in de overige CIF-gebieden?
En wanneer komen er nog meer aanbiederen landelijk op het CIF-netwerk? Waar blijft KPN, Vodafone, TELE2 etc? Ik begrijp dat KPN niet op het Cogasnetwerk wil, die is voor KPN te klein, maar wat houdt CIF tegen om KPN op het landelijke netwerk als aanbieder er bij te zetten. Geldt ook voor andere aanbieders. Dan zijn er genoeg klanten te bedienen.

Kortom bovenstaand zou een mooi korte termijn beleidplan kunnen zijn, ben benieuwd of dit allemaal laten we zeggen eind juni is gerealiseerd. Pas dan geef ik Caiway echt een dikke pluim.
Laat me verder zeggen dat ik geen klagen heb over het internet en telefonie. Dat de tv-zenders prima werken, maar dat bovenstaande punten toch echt opgelost dienen te worden op de korte termijn wil ik een blijvende klant van Caiway zijn!
Gewijzigd door Bordewolf op 31 januari 2015, 15:26
 
Adios
De telefonietarieven van Caiway zijn voor mij de reden dat ik niet via de vaste lijn, uitgaande gesprekken voer.

Alleen Caiway wil maar niet wakker worden en zien, hoe schandalig duur ze zijn met hun telefonie tarieven.
 
Migow
Eh hdr heb jij niet nog het voordeel van krimpen? Voor 40 euro 50/50, extra zenderpakket waarvoor ik ook moet betalen en goedkoop bellen????
 
Adios
Het voordeel is er nog wel in Krimpen voor de klanten die bij dat pakket bleven. Ken er nog genoeg.
 
Knight
Hier ook in Cogas gebied overstap gemaakt. Sindsdien veel meer internet problemen, traag. Waar ik helemaal gek van wordt is dat onze tv's spontaan van kanaal veranderen. Bijvoorbeeld Npo1 op kanaal 1 springt over naar kanaal 901. Ook wel npo1 maar geen HD. Navraag bij lokale tv winkel/reparateur wijst uit dat hij zelf en meer dan 20 klanten ook hier last van hebben. Caiway laat iedereen software updates uitvoeren terwijl ze weten dat dit niet helpt. En verder doen ze er niks aan. Was er al bang voor maar het blijkt een verschrikkelijke club. Bah!Shock
 
DaffyDuck
Ik ben wel lid maar nog niet bij de club Caiway geweest, maar dat gaat zeker gebeuren. Ik ga er vanuit dat hun me dan ook proberen af te schepen, maar wij als klant hebben ook rechten net zo goed als zij de plichten hebben.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstap gemaakt Cogas Ziggo naar CaiWay', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie