obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Caiway komt klant tegemoet met goedmakers
Wout
ALMELO – Caiway komt donderdag met een pakket maatregelen om Cogas-klanten tevreden te stellen. Afgelopen week stak een storm van kritiek op nadat Cogas bekend maakte dat Ziggo-klanten verplicht moeten overstappen naar Caiway, omdat het contract met Ziggo is opgezegd.

Volgens directeur Albert Vergeer is Caiway ‘enorm geschrokken’ van alle commotie. Hij geeft toe dat het bedrijf zich heeft verkeken op een aantal zaken. “We hebben dingen niet goed uitgelegd en hebben inderdaad te weinig in de schoenen van de consument gestaan. Dat willen we graag goedmaken.”

Duizenden reacties
Volgens Vergeer zijn er duizenden reacties binnengekomen bij het bedrijf. „Daar hebben we goed naar geluisterd en op basis van die vragen en klachten hebben we onze diensten aangepast aan de wensen van de klant.” Vergeer benadrukt dat de nieuwe tarieven en diensten ook gelden voor mensen die zich de afgelopen dagen al hebben aangemeld via www.twentestaptover.nl. Dat zijn er volgens hem ‘enkele duizenden’.

Het pakket maatregelen wordt donderdag via advertenties en via de website www.twentestaptover.nl bekend gemaakt.

Tubantia
 
Adios
IK ben heel benieuwd.

Ik ga er vanuit als er verbeteringen zijn ten opzichte van het reguliere Caiway aanbod, dat deze voor alle Caiway abonnees gelden.
 
Adios
Als Caiway de voordelen voor het Cogas gebied niet aan alle abonnees geeft, hoop ik dat er ook heel veel Caiway abonnees gaan gaan klagen bij de consumentebond en de media opzoeken.

Je kan niet maken dat je je klanten zo verschillend behandelt!

Het lijkt mij slimmer, vanwege de klantenbinding dat Caiway de verbetering voor alle klanten doorvoert.

Wat denk je van Gouda?
Daar kunnen ze geeneens kiezen voor glasvezel. De Caiway klant zit daar met lage internetsnelheden opgezadeld, voor torenhoge prijzen.
 
Migow
Dit is het verbeterde aanbod:

Actie aanbod: het actie aanbod op de kabelpakketten
geldt nu voor 12 maanden in plaats van voor 6 maanden.
2 Installatieservice: indien u hulp wenst bij de installatie,
dan kunt u bij ons gratis hulp krijgen. Deze vraagt u aan
via twentestaptover.nl of via de klantenservice.
3 Maandcontract: als u overstapt naar de kabelpakketten
van Caiway, dan kunt u maandelijks opzeggen.
4 Altijd bellen: met VoIP-Comfort+ kunt u bij
Caiway altijd gratis bellen naar vaste en mobiele
telefoonnummers in Nederland. Bij Alles-in-1HD betaalt
u nu voor VoIP-Comfort+ € 9,95 per maand.
5 Televisie + Internet pakket: vanaf vrijdag 24 oktober
kunt u ook kiezen uit drie Televisie + Internet pakketten.
6 Veilig Internet: gratis internetbeveiliging voor 1 pc.
7 Nieuwsgroepen: gratis toegang tot de nieuwsgroepen.

Tjaaaaa en de bestaande klanten? Fluiten denk ik Smile
Maar dit geld alleen voor de coaxpakketten
 
erickiel
Zag ook dat men daar andere kanalen in pakket krijgen
disney bv is ons beloofd nooit gekomen, ook daar eurosport 2 in HD MTV Live, MTV brand New en MTV Music VH1 de paketten zijn daar anders als bij ons missen daar zenders maar zitten ook leuke zenders tussen

https://www.twentestaptover.nl/site/nl/klantenservice/televisieenradio/zenderoverzichten
 
Migow
Kortom: het is weer zoals zovaak slecht gecommuniceerd en verschil tov bestaande abonnees in andere regio's. Tjaaaaa je had het kunnen voorspellen!
 
Adios
Ik vind dit onbeschoft naar de bestaande klanten toe van Caiway.

Je kan toch niet met droge ogen verkopen dat ze in Twente maar 9,95 per maand hoeven te betalen voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel en wij 21,30 per maand voor hetzelfde!!

Ook hoeven ze niks extra te betalen voor gebruik van de smartcards, zowel niet in aanschaf als maandelijkse vergoeding.

De andere Caiway abonnees moeten hiervoor 2 euro per maand per smartcard ophoesten. In Gouda zelfs voor het basispakket van Caiway.

DIT KLOPT ECHT VAN GEEN KANTEN !!
 
Bordewolf

Quote

HDR schreef:

Ik vind dit onbeschoft naar de bestaande klanten toe van Caiway.

Je kan toch niet met droge ogen verkopen dat ze in Twente maar 9,95 per maand hoeven te betalen voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel en wij 21,30 per maand voor hetzelfde!!

Ook hoeven ze niks extra te betalen voor gebruik van de smartcards, zowel niet in aanschaf als maandelijkse vergoeding.

De andere Caiway abonnees moeten hiervoor 2 euro per maand per smartcard ophoesten. In Gouda zelfs voor het basispakket van Caiway.

DIT KLOPT ECHT VAN GEEN KANTEN !!


Maak je niet druk. Ook met deze aanbieding stapt niemand in Twente over, We zijn echt niet gek.
De kwaliteit is bagger. We krijgen nog steeds te weinig geleverd tov Ziggo. Ze doen niet eens de moeite om te zorgen dat we onze ziggo mailadressen kunnen houden.
Al onze opmerkingen met betrekking tot zaken die Caiway niet heeft geregeld hebben ze niets mee gedaan. Het verschil me Ziggo is veel te groot.
 
Adios
Er komt waarschijnlijk een protestmars in Almelo, nadat de uitzending is geweest van Vara Kassa.


Tevens eist de gemeente Twenterand minimaal vijf aanbieders op de coaxkabel en dan mag pas het contract met Ziggo opgezegd worden.

Dat zijn gemeenten met ballen!!
Bij ons is al jaren meer aanbieders beloofd, maar de gemeente doet niks hier.
 
2fast4u
ik vind dat jullie nooit tevreden zijn ^^ of te hoog of te laag of dit of dat.. Als hij het heeft wil ik ook net als een kind met snoepje.. jeetjeee... in toekomst word alles sneller en alles beter maar je moet ook aan denken dat het niet alles in een keer kan..
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway komt klant tegemoet met goedmakers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezelgeluk najaarspromotie bij Caiway Abonnementen : 1 05 nov 2019
Spamfilter blokkeert alle e-mails aan Caiway / Kabelfoon Storing : 1 18 sep 2019
Problemen met verbinding tussen 2 caiway internet aansluitingen Eigen netwerk : 28 15 sep 2019
Caiway 3 of 6 maanden gratis Abonnementen : 6 11 sep 2019
GooseVPN icm Caiway Instellingen software : 2 25 aug 2019
Advertentie