Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
plaatjes in bericht / bijlagen
|
|
spidey-westland |
Geplaatst op 31 August 2014, 19:47
|
Activiteit » Honselersdijk » 2675TP » Alles-in-1 Totaal » Sitecom (zit in het pakket) » Entone IPTV Berichten: 41 Lid sinds: 05 Sep 2011 |
LS, Als ik in een bericht of bij een bericht een plaatje wil meesturen om te tonen wat het probleem is, dan lukt mij dit niet. Wie heeft voor mij de goede info? mvg Spidey-Westland |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 31 August 2014, 20:21
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Je klikt op citeren of bewerken van je posting op het forum, Dan zie je links bestand kiezen,daarop klikken dan zoeken waar je het plaatje heb staan dan daar op klikken en dan op openen klikken en daarna op antwoord plaatsen en dan wordt het plaatje in het tekstveld weer gegeven
Bakstenen voegde bij, bestand:
Gewijzigd door Bakstenen op 31 August 2014, 20:30 |
|
|
Highway |
Geplaatst op 31 August 2014, 20:55
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
In het snelantwoord zit inderdaad geen optie om een bestand mee te sturen. Daarvoor moet je de uitgebreidere "Beantwoorden" knop gebruiken. Je zie dan ook de beperkingen in extensie en bestandsgrootte.
|
|
|
spidey-westland |
Geplaatst op 02 September 2014, 13:36
|
Activiteit » Honselersdijk » 2675TP » Alles-in-1 Totaal » Sitecom (zit in het pakket) » Entone IPTV Berichten: 41 Lid sinds: 05 Sep 2011 |
Quote spidey-westland schreef: LS, Als ik in een bericht of bij een bericht een plaatje wil meesturen om te tonen wat het probleem is, dan lukt mij dit niet. Wie heeft voor mij de goede info? mvg Spidey-Westland
spidey-westland voegde bij, bestand:
|
|
|
Migow |
Geplaatst op 02 September 2014, 19:52
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
maar wat is nu je probleem? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'plaatjes in bericht / bijlagen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Pas op bericht "Nieuwe Caiway Veilig Internet omgeving" | Algemeen | : 7 | 23 Sep 2016 |
Dit bericht is van belang voor digitale televisiekijkers in Gouda e.o. | Welke zender wil je er nog bij hebben? | : 3 | 30 Jul 2010 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie