Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
aanbieding FoxSports
|
|
Migow |
Geplaatst op 01 August 2014, 20:59
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Wellicht een tip voor degene die foxsports willen nemen: Ik heb nu Fox eredivisie voor 17,95 Nu zag ik dat er een actie is: 3 maanden Foxsports (eredivisie+foxsport international) voor 17,95 (na 3 maanden 24,95) Als je het via caiway besteld dan geldt die aanbieding niet voor reeds bestaande klanten. Bestel je het via de site van foxsport dan geldt die aanbieding wel (ook voor bestaande klanten) https://bestellen.foxsports.nl/live Schiet mij maar lek maar het is wel zo. Getwittert met helpdesk en die gaven het toe dat het dan wel kan. Waarom het zo wel kan snap ik niet, maar wellicht voor diegene die alleen fox eredivisie hebben en 3 maanden gratis kanaal 2 en 4 erbij wil hebben Bestelen dus via foxsport rechtstreeks! |
|
|
Adios |
Geplaatst op 02 August 2014, 07:50
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Er is nu een nieuw Foxsports international kanaal erbij las ik !!! http://www.totaaltv.nl/nieuws/16952/f...j-upc.html Heeft Caiway al bekend gemaakt wanneer dit kanaal erbij komt voor de abonnees ? |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 02 August 2014, 16:47
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Bij Ziggo zijn deze kanalen vanaf september (incl Fox Sports 6) allemaal in HD. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 03 August 2014, 19:06
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Het lijkt me niet meer als normaal dat Caiway dat zesde kanaal doorgeeft. Anders hebben de Caiway klanten minder kanalen voor hetzelfde geld als de Ziggo en UPC klanten. Maar ja, Caiway worstelt al jaren met een gebrek aan HD zenders van de betaalzenders. Waar UPC alle Film1 kanalen in HD doorgeeft en ook alle HBO kanalen, geeft Caiway slechts van beiden, 1 HD kanaal door. Te schandalig voor woorden natuurlijk in een tijd dat de televisies alleen maar groter en beter worden maar de Caiwayklant wel hetzelfde mag neertellen. Ik heb zelf geen Film1 of HBO, maar ik zou me als abonnee enorm bekocht voelen. Gewijzigd door Adios op 03 August 2014, 19:16 |
|
|
Migow |
Geplaatst op 03 August 2014, 19:09
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Eh eh sorry maar daar gaat dit onderwerp helemaal niet over volgens mij maar kan het mis hebben hoor. Excuses dan mocht ik het mis hebben |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 23 October 2014, 17:43
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Goedenavond, Op dit moment zijn wij bezig met de onderhandelingen met FOX omtrent Fox Sports 6. Alleen kunnen wij op dit moment nog geen concrete datum doorgeven. _____________________ Met vriendelijke groet, Jeffrey Caiway Webcare Team
|
|
|
Migow |
Geplaatst op 23 October 2014, 17:50
|
Dankjewel Jeffrey voor je snelle reactie. En zo gaat het ook met al die onderhandelingen tussen caiway en FOX. Na ruim 2,5 maand wordt er hier iets gezet terwijl we dit antwoord allang wisten. Sorry dat ik reageer, maar die onderhandelingen duren altijd maanden en maanden en maanden. Wellicht nu jullie in het Oosten van het land ook actief worden komen die onderhandelingen eens in een stroomversnelling. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aanbieding FoxSports', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
FoxSports niet actief op afgesproken datum | Abonnementen | : 10 | 01 Aug 2015 |
Aanbieding Caiway ivm Ziggo overstap | Nieuws van CaiWay/Delta | : 4 | 25 Oct 2014 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie