obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Star one Star gold in basis pakket?
willyw
Ik heb een basis pakket van caiway tv en vraag me af of Star one Star gold nu standaard wordt doorgelaten in het basis pakket over coax.
Volgende is nl het geval. Op de humax decoder 5300c heb ik deze zenders wel, maar als ik de coax op min philips 8008 serie aansluit (dus met ingebouwde tuner zonder de humax) dan krijg ik de star zenders niet te zien. Wel alle andere van het basis pakket. Moet ik hiervoor toch een ci+ module en basis pakket smartcard hebben?
Zo vaag......
 
Migow
https://www.caiway.nl/site/nl/televis...roverzicht daar staan in principe alle kanalen welke doorgegeven worden.
Dat kanaal wat jij noemt daar heb ik nog nooit van gehoord overigens
 
willyw
Ze bestaan wel, maar neemt niet weg dat ik het op mijn decoder wel kan zien, maar de coax in mijn tv niet. De 5300c heeft immers geen smartcard.
Toch raar. Dit zijn trouwens Indiaase zenders.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Star one Star gold in basis pakket?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Introductie pakket "Alleen Internet Giga Snel" Abonnementen : 9 11 sep 2020
192tv uit basis pakket Storing : 13 09 jun 2020
afwijkend zender pakket Albrandswaard Algemeen : 4 17 nov 2016
NPO 101 niet in het basic pakket Welke zender wil je er nog bij hebben? : 11 25 jul 2016
Hoe lang duurt de aanvraag voor een nieuw pakket? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 3 22 jun 2016
Advertentie