obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Ook gefopt !!!
Bakstenen
Ik heb de moed al opgegeven is ook naar gekeken en dan is het weg maar na een tijd weer af en toe last van,het is niet anders heb gelukkig nog coax dus een uitweg ,nu nog een oplossing voor de Entone en hoppa kee weg ermee met glas tv
 
Schorpioen
Nee aangezien het standaard antwoord van Caiway is dat het aan de bekabeling in huis ligt en een monteur geld kost.
Bekabeling is echter helemaal vervangen door het beste wat er is en de splitter die er tussen zit komt bij Caiway vandaan.
Heel erg jammer dat ze niet gewoon toegeven dat er geen onderhoud meer aan het coax netwerk uitgevoerd word en dat ze alle klanten op het glasvezel willen hebben.
Als ze nu gewoon meer keuzepakketten, met o.a. alleen tv, had er misschien wel gebleven. Maar ik vertik het om verplicht alles af te nemen omdat ze toevallig hier een monopolie positie op het gebied van glasvezel hebben.
Daarbij zijn ze nog steeds in alle onderzoeken de slechtste provider.
 
Bakstenen
Ik snap niet waarom ze niet gewoon een monteur sturen op hun kosten als service scheelt gewoon weer mensen achte de helpdesk ,je hoort altijd dat service geld kost maar de winkels die goedkoop zijn hebben ook meest goede service,kijk maar naar ikea,Hornbach enz
 
popmart1970
Wat jij zegt over monopolie positie....zeg ik ook al tijden!! ze doen uiteindelijk gewoonweg wat ze zelf willen....in een vrije markt met aanbieders die voor bepaalde pakketten veel minder vragen/meer snelheid bieden zouden ze echt wel anders gereageerd hebben....anders waren ze nu failliet!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ook gefopt !!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie