obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wij willen HBO op Caiway
Murgen
Kabelmaatschappijen worden nu links en rechts ingehaald. G4 op mijn smartphone en tablet is ook hier doorgedrongen. Snel internet is al voldoende. HBO en anderen zijn straks zonder tussenkomst van Caiway gewoon af te nemen via een app-shop. Mark my words.

Voorbeeld: wifi USB achter in onze TV en via de Smart button Uitzending gemist, RTL en SBS gemist. En al een aantal aanbieders van films. Via Apple TV een aantal andere aanbieder. Ik heb Caiway niet meer nodig voor Uitzending gemist.
 
erickiel
Deze vraag heb ik gesteld in het caiwayforum

We zijn nu twee jaar verder na de eerste post op dit forum dus heb ik de volgende vragen,

Waarom duurt het met HBO zo lang ?
Waarom geen TV538 zelfs Delta en Harderwijk leveren dit, kleiner als caiway
Waarom nog steeds geen Disney Chanels
Waarom Comedy Central en MTV (Nederlandse versie) niet in HD
Waarom Eurosport 2 niet met Nederlands commentaar en in HD
Waarom niet meer zenders van Film 1 in HD? (action bv)

Ik heb dan glas dus ruimte genoeg dacht ik en waarom bij caiway niet film1 Go diensten
RTL en SBS gemist dit is wel toegezegd in 2011, en men was zelfs met VRT in onderhandeling hier nooit meer
wat van gehoord.

Waarom niet meer zo vooruitstrevend als een kleine 8 jaar geleden toen wel snel met nieuwe zenders
en de laatste vraag de buren hebben ook glas maar die hebben niet alle regio zenders die wel op de kabel free zijn?

ikzelf heb uitgebreid pakket dus geen last van,

Ik hoop dat jullie een duidelijk antwoord op deze vragen kunnen geven, en misschien eens een uitleg kunnen geven hoe die onderhandelingen en hoe men beslissingen neemt wat wel en niet doorgegeven word?

Denk als jullie eens duidelijk antwoord geven dat er een boel ergernis bij vele weggenomen word


Hierop kreeg ik eergisteren het volgende antwoord,

De waarheid is dat dit een tijd heeft stil gelegen bij Caiway. De onderhandelingen tussen de producent en Caiway zijn weer begonnen.

Hier zal naar voren gaan komen of de betreffende zender(s) bij Caiway gaan komen of niet. Op dit moment is er geen vooruit zicht dat dit op kort termijn zal gaan komen.

Zoals eerder is aangegeven op het moment dat er duidelijkheid is dan zullen wij het melden of het wel of niet gaat komen bij Caiway.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout.


Je krijgt dus gewoon geen duidelijk antwoord op de vragen en het antwoord heeft wel 11 dagen op zich laten wachten.
 
Adios
Ik denk dat Caiway nog steeds in overname gesprekken zit en dat er daarom geen bal gebeurt.

Het duurt allemaal te lang. Dit valt op.
Zou Caiway dan toch overgenomen worden door Vodafone?
 
Adios
Heel Nederland heeft straks WIFI-Spots behalve het Caiway gebied.
 
breaker
Op HBO zit ik niet op te wachten. Ik denk dat steeds meer mensen overgaan op Netflix.

Meer HD zenders in het pakket mag van mij meer zijn. Ik snap niet waarom Eurosport en meer zenders niet in HD worden uitgezonden.
Waar we wel trots op mogen zijn dat we BBC 1 en 2 in HD kunnen ontvangen bij veel providers zenden ze het alleen in SD uit dit geld ook voor de duitse zenders zoals ART en ZDF.

Wat ik alleen niet snapt waarom Caiway nog een aparte HD pakket heeft. En waarom ze voor een extra smartcard geld voor vragen €2 per maand.

Ik ben best tevreden met de zenders in het basis pakket. Het is wel jammer dat Caiway niet meer vooraan loopt op de HD zenders wat vroeger wel het geval was.
Wat ik zeker over te spreken ben is de kwaliteit ik heb nooit een storing gehad bij Caiway.

En over WIFI spot ik zie daar meer nadelen dan voordelen. Hackers zijn hier dol op. Het is wel lekker makkelijk gemaakt om via jouw IP adres een virus te verzenden die iemand anders verzend.
 
Adios
Helaas maar met één HD kanaal van HBO. Daar waar Ziggo en UPC er drie doorgeven. Toch jammer, je betaalt hetzelfde als Caiwayklant maar krijgt wel een minder product.
 
Murgen
Ik moet de info nog even goed lezen. Smile Zou jammer zijn als het idd maar 1 HD is.
 
Adios
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat Caiway maar 1 HD kanaal van HBO en Film1 doorgeeft. De meeste Caiway gemeenten hebben geen analoog televisieaanbod meer. Er moet dan toch ruimte genoeg zijn voor veel meer HD zenders op de coaxkabel.

UPC geeft nu al meer HD zenders door dan Caiway en dat met een volledig analoog pakket.

Wie snapt het nog?
 
Murgen

Quote

4K schreef:

Ik vind het echt onbegrijpelijk dat Caiway maar 1 HD kanaal van HBO en Film1 doorgeeft. De meeste Caiway gemeenten hebben geen analoog televisieaanbod meer. Er moet dan toch ruimte genoeg zijn voor veel meer HD zenders op de coaxkabel.

UPC geeft nu al meer HD zenders door dan Caiway en dat met een volledig analoog pakket.

Wie snapt het nog?


En is het alleen IPTV of ook Coax (ik zei al, nog niet goed gelezen).
 
jj1987
UPC heeft zijn zaakjes beter voor elkaar. Gebruiken een totaal ander (lees nieuwere) apparatuur om zenders op de kabel te knallen. Waar meerdere zenders in een stream gaan. Je wilt niet weten hoeveel mensen nog analoog kijken. Zelfs ik heb nog een dvdrecorder. Prima ding. Nu kan je daar ook wel een decoder aan hangen Maarja das een heel ge$%# om dan een opname timer in te stellen. Dus gebruik ik mijn humax 5200. Toch een stuk simpeler en in HD. Xite heeft ook on demand Maarja je raad het al. caiway heeft dat niet. Tv portal wat Ziggo heeft is ook wel leuk! En bij caiway gebeurd er niks als je op die knop drukt puur omdat ze t niet hebben. Ik gok op bandbreedte gebrek puur omdat ze oude apparatuur gebruiken en die ook nog eens brak afstellen. Canal digitaal geeft bijvoorbeeld ook maar 1 film1 in HD door.
Jammer dat caiway per 1 mei Animal planet schrapt en je daar het pluspakket a 11 euro voor moet nemen terwijl je Animal planet nu zo ongecodeerd kunt kijken op kan. 415
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wij willen HBO op Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie