obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Zenderuitbreiding Albrandswaard
ajager69
Recent het door Caiway aangeboden "alles in één Glas Standaard" aangeschaft en hierbij direct het uitbreiding TV pakket "Experience" bijbesteld voor €10,90 p/m.
Echter, nadat ik alles heb geïnstallerd en aangesloten bleek experience niet toegevoegd te zijn.
Hierop contact gezocht met de klantenservice, mijn verhaal gedaan en de bestelling van experience was niet goed doorgekomen.
Binnen enkele minuten zou dit het gesprek operationeel. Hierop nog expliciet gevraagd of ik dit zowel beneden als boven kon ontvangen. Dit was geen probleem, het zou werken op beide toestellen (beneden glasvezel en boven met de Humax HD ontvanger met smartcard) zoals in het reclamemateriaal staat omschreven.
Helaas bleek ik het extra zenderpakket boven niet te ontvangen en wederom contact gezocht met de klantenservice. Er was iets fout gegaan en de technische dienst zou e.e.a. alsnog in orde maken. In de loop van de avond zou alles naar behoren werken.
Volgende dag de zenders laten zoeken maar helaas....nog steeds geen extra zenderpakket boven.
Weer gebeld met de klantenservice en nu werd mij een verhaal verteld waarvan ik niet vrolijk werd.
Albrandswaard is een uitzonderingsgebied en het blijkt niet mogelijk om het experience pakket toe te voegen op de coax kabel.
Wel is er een mogelijkheid om een soortgelijk pakket aan te bieden, hiervoor moet dan wel €10,00 extra worden betaald.
Hiermee natuurlijk niet akkoord gegaan en voorgesteld om in het uitzonderingsgebied Albrandswaard een uitzondering te maken en het pakket kosteloos aan te bieden op COAX.
De firma Caiway maakt hier echter geen uitzondering op.
Al met al niet erg klantvriendelijk en ik voel mij flink in de maling genomen door Caiway doordat slechts de helft van hetgeen ik heb besteld wordt geleverd.
 
Adios
Typisch Caiway. Niet verder denken dat hun neus lang is. Als je normaal geproken het Experience pakket kan ontvangen op meer toestellen via de coaxkabel, lijkt het me niet meer dan normaal dat je een vergelijkbaar aanbod krijgt ter compensatie.

Jou dan tien euro per maand extra in rekening te brengen is echt van de zotte !!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zenderuitbreiding Albrandswaard', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
afwijkend zender pakket Albrandswaard Algemeen : 4 17 nov 2016
Cogas netwerk in Albrandswaard? Nieuws van CaiWay/Delta : 16 01 jul 2016
HD Zender aanbod Albrandswaard via Coax CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 22 09 mrt 2016
vermindering DVB kanalen bij analoge signaal Albrandswaard? Digitale radio of televisie storing : 12 02 okt 2015
Playboy TV Albrandswaard Digitale radio of televisie storing : 7 06 jul 2015
Advertentie