obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
overstappen van tele2 naar caiway
tonvk
Hallo allemaal,
Al jaren heb ik meestal tot volle tevredenheid een abonnement bij tele2 voor telefonie, internet(20mb) en ere divisie live
Televisie en radio heb ik via Caiway. voor beide abonnementen ben ik ongeveer € 80,-- kwijt.
Daar ik veel download via eweka (payserver) ben ik erg benieuwd welke snelheid caiway kan halen.
Als dit naar tevredenheid zou zou kan ik de overstap wagen door alles bij Caiway onder te brengen
 
magicwizz

Quote

tonvk schreef:
Hallo allemaal,
Al jaren heb ik meestal tot volle tevredenheid een abonnement bij tele2 voor telefonie, internet(20mb) en ere divisie live
Televisie en radio heb ik via Caiway. voor beide abonnementen ben ik ongeveer € 80,-- kwijt.
Daar ik veel download via eweka (payserver) ben ik erg benieuwd welke snelheid caiway kan halen.
Als dit naar tevredenheid zou zou kan ik de overstap wagen door alles bij Caiway onder te brengen


Welke snelheid haal je nu bij Tele2?
 
tonvk
Bij tele2 haal ik via de payserver een snelheid van 1,5mb per sec
 
magicwizz

Quote

tonvk schreef:
Bij tele2 haal ik via de payserver een snelheid van 1,5mb per sec


Bij Caiway kom je met een payserver op het SUPER abonnement op een snelheid van 2 MB/sec dan zal je dus 37.40 p/m gaan betalen. Je kan ook nog overstappen op Ultra en dan heb je een snelheid van 32Mbps en zit je op een snelheid van rond de 3 á 3,5 MB/sec. maar dat kunnen de juiste ultra abonnees wel laten weten. Helaas is het in Aalsmeer een beetje mis gegaan.. Ik hoop dat het daar weer goed is? Dames, Heren uit Aalsmeer??
 
tonvk
Tja, bij tele2 betaal ik maar € 19,95 per maand en een verdubbeling van de prijs is mij geen 0,5 mb per sec waard.
Normaal internet gaat prima en een dvd downloaden is ook in 45 minuten klaar.
Ik denk dat ik dat maar zo laat
bedankt voor je bijdrage
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'overstappen van tele2 naar caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie