obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Klantnummer + pincode gevraagd
EvdK
Hallo allen,

Onlangs geprobeerd mijn hd ontvanger te installeren. Updaten ging goed maar ipv dat ik op een tv signaal ontving werd er gevraagd om een klantnummer en pincode. Eigenlijk precies het probleem zoals hier beschreven:

http://caiway.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=889

Ook ik heb naar Caiway gebeld in de hoop dat dezelfde oplsossing geboden zou worden maar helaas. Ik schijn te moeten wachten op een brief die pas verstuurd wordt na activeren van mijn dienst (gister). De verwachting is nu dat de brief pas volgende week binnenkomt.

Overigens stond in mijn eerste brief dat er een tweede brief zou volgen met klantnummer. Dit zou enekele dagen duren. De eerte brief dateerd inmiddels 2 weken terug.

Al met al vreemde uitleg. De werknemer aan de telefoon klonk ook niet al te snugger. Moet ik gewoon de brief afwachten of kan ik wat anders ondernemen? Ik heb namelijk zo'n gevoel dat de brief nooit gaat komen.

Mvg,

Eric
 
EvdK
Het is helaas nog steeds niet gelukt na jou stappen.

Had wel een brief in de bus met een code om mijn diensten te activeren. Helaas was het precies dezelfde code als die ik in mijn eerste brief ook had ontvangen. De code is overigens ongeldig.
 
EvdK

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Ik ben er vanmiddag en zojuist nog achteraangegaan, net niet gelukt binnen het tijdsbestek dat ik binnen een dag wilde behalen. Zat wat meer achetr dan gedacht. Maar goed, alles staat nu wel goed. De doorvoer loopt nu. Even geduld please. Excuus.


Je hoeft geen excuus aan te bieden. Je hebt me tot nu toe al geweldig geholpen. Bedankt voor de moeite, ik zal het morgen nogmaals proberen!
 
EvdK
Het is dankzij Optimizer opgelost! Super bedankt. Sinds gister eindelijk HD TV Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantnummer + pincode gevraagd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
gevraagd:ervaringen Caiway Algemeen : 6 02 nov 2014
Ervaringen gevraagd met CaiWay glasvezel in Wateringen? CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 7 06 feb 2014
Advies gevraagd CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 2 18 aug 2013
ENTONE vraagt om "klantnummer" + "PIN-code" CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 3 18 jul 2013
Hulp Gevraagd: Samsung DCB-9401R Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 18 sep 2012
Advertentie