obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Caiway gooit het basicpakket in Krimpen achter de smartcard
Adios
http://www.caiwayglasvezel.nl/site/nl...eschikbaar

Ik vind dit te schandalig voor woorden.

Caiway is de enige aanbieder op de coax in Krimpen. Dus een situatie zoals in Gouda of Hilvarenbeek speelt niet.

Heb je een televisietoestel met ingebouwde digitale kabeltuner, heb je dus per toestel nodig een CAM á 50 euro en een smartcard á 20 euro. EN DAT PER TOESTEL !!!!

Zo wordt kijken naar het basicpakket in Krimpen op meerdere toestellen helemaal een onbetaalbare zaak voor veel gezinnen.

Je laat de Krimpense abonnee wel hetzelfde tarief betalen als je overige abonnees maar je geeft ze wel een veel minder toegankelijk product wat tevens een hoop beperkingen en kosten met zich meebrengt per toestel !!

Ook betalen de Krimpenaren binnenkort het gewone tarief voor het Caiway basicpakket en wordt net als overal analoog uitgeschakeld.

Er is dus geen enkele reden om het Caiway basicpakket te coderen in Krimpen aan den IJssel.

CAIWAY, STOP ONMIDDELIJK MET DIT IDIOTE PLAN EN GEEF HET BASICPAKKET GEWOON ONGECODEERD DOOR IN KRIMPEN AAN DEN IJSSEL !!!!
Gewijzigd door Adios op 06 mei 2010, 12:55
 
Adios
Ik wil je graag helpen met je CI+ module, maar is gewoon van de zotte als Caiway bijna overal zijn abonnees naar een ongecodeerd basispakket laat kijken, dat bij ons in Krimpen aan den IJssel opeens dat pakket achter de smartcard moet.

Besef goed dat Caiway bij ons net zoals elders in haar gebied, analoge televisie uitschakelt. Dan moet je gewoon komen met een goed en laagdrmepelig digitaal alternatief. Doe doe je niet door je basicpakket te coderen.Zo jaag je de abonees op hoge kosten per toestel.

Ik las ergens anders op de website van Caiway dat een extra smartcard buiten de aanschaf van 20 euro ook nog eens 1,95 euro per maand kost.

Dus je digitale basispakket in heel je huis zien is bij ons in Krimpen aan den IJssel met Caiway nog duurder dan ik al dacht!

Het is toch van de zotte om ons als Caiwayklant binnenkort wel hetzelfde te laten betalen als de andere Caiwayklanten, maar wel het basispakket veel duurder maakt dan bij de andere Caiwayklanten.

Gaat Caiway ons dan volledig schadeloos stellen voor alle aan te schaffen smartcards en CI+ modules voor het basicpakket?
Gewijzigd door Adios op 09 mei 2010, 17:28
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway gooit het basicpakket in Krimpen achter de smartcard', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie