Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
TV storingen - balken - blokken
|
|
Adios |
Geplaatst op 24 May 2016, 12:27
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik denk niet dat het de wijkkast is. We hebben allemaal dezelfde klachten op de coaxkabel, maar wonen in verschillende gemeenten. Ik denk dat er iets fout zit in Naaldwijk. Fijn om te zien dat diverse forumleden actief melden dat dit probleem ook bij hun speelt. Ook hier meerdere keren per avond, kortstondig blokjes en haperingen, ongeacht welke zender. Hoop dat Caiway dit storende probleem snel oplost. |
|
|
cawul |
Geplaatst op 24 May 2016, 16:28
|
Activiteit Berichten: 421 Lid sinds: 15 Jan 2012 |
Tja, ook hier in Rhoon is het probleem nog steeds aanwezig, helaas. Ik kan helaas niet goed oordelen of het op de commerciƫle zenders ook is, maar in ieder geval op NPO1 en 2. Daar kijken wij het meeste naar. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 24 May 2016, 16:48
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Erg storend en al weken. Tijdens het Eurovisie Songfestival die haperingen op NPO, VRT als BBC. Ik hoop dat Caiway dit snel oplost, want hier betalen we niet voor toch? |
|
|
Migow |
Geplaatst op 25 May 2016, 08:08
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Ook geen last gisteravond via entone. Was op NPO1 Eurosport RTL5 en SBS6 Moeilijk probleem volgens mij, want het kan beter continue zijn. |
|
|
ghijs |
Geplaatst op 11 June 2016, 22:53
|
Activiteit Berichten: 88 Lid sinds: 24 Sep 2011 |
Vanavond in Rhoon een hinderlijke storing op 6 digitale kanalen,vele blokken en wegvallend geluid. NPO 1,2 en 3,RTL 4 en 5 en SBS 6, de rest vertoont geen storing. Heeft nog iemand meer last hiervan in Rhoon? Groeten, Ghijs |
|
|
Adios |
Geplaatst op 12 June 2016, 11:10
|
Daar zijn jullie binnenkort toch wel van af? Ik ga er van uit dat Caiway jullie dit jaar naar het reguliere aanbod op de coaxkabel zal overschakelen. Wordt eens tijd toch, na jaren van traineren door Caiway. |
|
|
HiaWay |
Geplaatst op 12 June 2016, 12:35
|
Activiteit » Hendrik Ido Ambacht » 3343 » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC66U » Basic TV » Humax iRHD-5050c Berichten: 81 Lid sinds: 25 Feb 2013 |
In Hendrik Ido Ambacht geen problemen met TV-ontvangst. ( i.i.g. bij mij dan ) Juiste binnenbekabeling, splitter en connectoren zijn een vereiste voor goede ontvangst i.v.m. signaalverlies. Onderschat dit niet omdat de frequentie van het doorgegeven signaal op coax in de uhf-band ligt, daardoor hoge dempingsweerstand in verouderde of slechte kwaliteit coaxkabel, connectoren en splitters |
|
|
ghijs |
Geplaatst op 12 June 2016, 14:02
|
Je gaf zelf al aan dat het jaar al bijna half om was, dus we blijven maar hopen. 2016 is voor mij wel het jaar van de deadline,in 2017 gaat er hoe dan ook iets gebeuren qua abonnement. Je kunt niet eeuwig blijven wachten. Groeten, Ghijs |
|
|
ghijs |
Geplaatst op 12 June 2016, 14:04
|
Je hebt gelijk HiaWay dat een goede bekabeling belangrijk is, maar deze storingen doen zich periodiek voor ,en niet alleen in Rhoon, dus ga er toch van uit dat het probleem bij Caiway moet liggen. Gr. Ghijs |
|
|
HiaWay |
Geplaatst op 12 June 2016, 17:26
|
Activiteit » Hendrik Ido Ambacht » 3343 » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC66U » Basic TV » Humax iRHD-5050c Berichten: 81 Lid sinds: 25 Feb 2013 |
Quote ghijs schreef: Je hebt gelijk HiaWay dat een goede bekabeling belangrijk is, maar deze storingen doen zich periodiek voor ,en niet alleen in Rhoon, dus ga er toch van uit dat het probleem bij Caiway moet liggen. Gr. Ghijs Dat zou zomaar kunnen. Wellicht het signaalnivo in de straatkast-versterkers te laag. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV storingen - balken - blokken', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Frequent storing - balken - blokjes etc. | Storing | : 4 | 22 Sep 2020 |
lichte storingen tv caiway almelo | Digitale radio of televisie storing | : 4 | 15 Dec 2018 |
storingen tijdens directe uitzending | Digitale radio of televisie storing | : 24 | 10 Dec 2017 |
storingen tijdens directe uitzending | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 2 | 20 Oct 2016 |
Storingen vanmorgen vroeg? | Storing | : 5 | 17 Aug 2016 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie