Onderwerp bekijken
Welke TV's met ingebouwde Tuners zijn er? Welke werken met het digitale signaal van CaiWay/Delta? Hoe is de beeldkwaliteit?
zenders zoeken
|
|
Sokje |
Geplaatst op 10 August 2017, 19:49
|
Activiteit » Monster » Alles-in-1 G500 » CI+ Module CaiWay Berichten: 324 Lid sinds: 19 Jan 2017 |
Maar dat gebeurt dus wel, zie KPN iptv ! Regiozenders geschrapt, Mezzo en Brava geschrapt. Reken eens uit hoeveel extra Caiway aan Fox Sport extra moet betalen per abonnee. Naar wat ik verneem moet er 3 euro per klant per maand afgedragen worden aan Fox Sport. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 10 August 2017, 21:28
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote Sokje schreef: Maar dat gebeurt dus wel, zie KPN iptv ! Regiozenders geschrapt, Mezzo en Brava geschrapt. Reken eens uit hoeveel extra Caiway aan Fox Sport extra moet betalen per abonnee. Naar wat ik verneem moet er 3 euro per klant per maand afgedragen worden aan Fox Sport. Dat valt alles mee. Ga er maar van uit dat Caiway dit goed heeft onderhandeld en dat het grotendeels al verrekend is met de prijsverhoging van afgelopen keer. Het is aan Caiway om zo veel mogelijk Fox Sports abo's af te sluiten, des te lager wordt de prijs per klant. Met de prijsverlaging van Fox Sports zijn er veel meer abonnees voor Fox Sports bijgekomen. Laat ook onverlet dat andere ontwikkelingen opeens niet stil mogen staan. Regiozenders schrappen gaat KPN klanten kosten, maar KPN heeft dat niet gedaan voor IPTV. Mezzo en Brava zijn niche zenders, persoonlijk kan ik ze missen. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Sokje |
Geplaatst op 13 August 2017, 09:46
|
Activiteit » Monster » Alles-in-1 G500 » CI+ Module CaiWay Berichten: 324 Lid sinds: 19 Jan 2017 |
Als je weet dat het normaliter om centen gaat per kanaal per klant, begrijp je wellicht dat ik 3 euro per maand niet mee vind vallen .... |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 13 August 2017, 21:08
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Die 3 euro is aardig uit de duim gezogen. De fee per klant is ca 1 euro (als dat het al is) en is lager naarmate er meer fox sports abo's verkocht worden door Caiway. De rest is een vast bedrag dat Caiway sowieso moet afdragen ook in het oude contract. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 14 August 2017, 17:24
|
Nog een nieuwtje: http://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-onderzoekt-wijziging-analoog-zenderaanbod/ Uit het bericht blijkt dat Caiway dat al zou hebben gedaan. Deze info klopt niet helemaal. In het Cogasgebied zijn er nog steeds 28 zenders analoog te ontvangen. Dat is ook meteen de reden dat Caiway een ruim aantal HD zenders niet (kan) doorgeven. Ook Caiway moet spoedig geheel gaan stoppen om HD-zenders mogelijk te maken zowel Premium (Ziggo Sports en Film1, regionale zenders als vele andere duitse, franse en engelse zenders) die al lang in HD beschikbaar ziin. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Nannini |
Geplaatst op 20 August 2017, 18:17
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 20 Aug 2017 |
Is er misschien ergens iets over te vinden voor wat betreft andere gebieden? Ik heb net een nieuwe samsung tv en hij kan geen digitale zenders vinden. Ik zit in Twente. ben benieuwd of het bij mij ook opgelost kan worden door andere waardes in te vullen |
|
|
Highway |
Geplaatst op 20 August 2017, 21:23
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Twente Frequentie: 369.000 MHZ Netwerk ID: 9004 Modulatie: 64 QAM Symboolsnelheid: 6875 KS/s |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zenders zoeken', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nieuwe zenders per januari 2024 | Interactieve TV, Pay Per Event | : 8 | 14 May 2024 |
2 zenders naar HD op Interactief | Nieuws van CaiWay/Delta | : 30 | 22 Apr 2023 |
Meer zenders naar HD | Nieuws van CaiWay/Delta | : 10 | 26 May 2022 |
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax | Storing | : 2 | 09 Aug 2020 |
Tijdelijk meer zenders | Nieuws van CaiWay/Delta | : 3 | 20 Mar 2020 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie