Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
Pagina 2 van 2: 12
|
Gratis tv-kijken in de hele EU via de gratis Multiscreen-app
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 24 March 2018, 17:47
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Quote Bordewolf schreef: Als jij me even aangeeft hoe ik KPN glasvezel kan krijgen of Ziggo COAX dan hou ik me warm aanbevolen. Geen uilengezeik maar gewoon een feit dat we maar 1 keuze hebben voor een provider die niets voor elkaar heeft, ons wel meer laat betalen onder het mom diensten verbeteren. Daar komt bitterweinig van.... In Twente was met al klaar met Caiway toen ze begonnen. En ja we kunnen nog steeds niet streamen met die Multiscreen, dat is in 2018 een must. Feitelijk is ook wel duidelijk dat je er al vanaf dag 1 klaar mee bent en nagenoeg 90% van het forum vult met een aan-een-sluiting van herhalingen. Feit is ook dat je een overtreffende trap bezit van negatieve invloeden/beïnvloeding. Mogelijk zal je je eens beter moeten gaan verdiepen om te ontdekken wat er nu misgaat bij de andere providers zoals de Go App, minimaliseren van de App in het buitenland, modem router en decoder problemen i.p.v. de loftrompet te gebruiken. Ik hoop niet dat ik je verdere inhoud / infornatie hoef te verstrekken. Mensen raken zo moedeloos van je eeuwige herhaling. Hou het gezellig. |
|
|
Dazzling |
Geplaatst op 24 March 2018, 18:45
|
Activiteit » Kwintsheul » Alles-in-1 G700 » Genexis Titanium-52 » Unifi (usg + switch + ap’s) » Entone IPTV Berichten: 160 Lid sinds: 03 Feb 2012 |
Mss is een satelietschotel wel wat. Met een sateliet kan je ook overal buitenhuis kijken en in het buitenland. Geen app nodig. (Alleen een tv, schotel, decoder en een aggregaat nodig) |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 24 March 2018, 19:21
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Quote Jaco Hage schreef: Quote Bordewolf schreef: Als jij me even aangeeft hoe ik KPN glasvezel kan krijgen of Ziggo COAX dan hou ik me warm aanbevolen. Geen uilengezeik maar gewoon een feit dat we maar 1 keuze hebben voor een provider die niets voor elkaar heeft, ons wel meer laat betalen onder het mom diensten verbeteren. Daar komt bitterweinig van.... In Twente was met al klaar met Caiway toen ze begonnen. En ja we kunnen nog steeds niet streamen met die Multiscreen, dat is in 2018 een must. Feitelijk is ook wel duidelijk dat je er al vanaf dag 1 klaar mee bent en nagenoeg 90% van het forum vult met een aan-een-sluiting van herhalingen. Feit is ook dat je een overtreffende trap bezit van negatieve invloeden/beïnvloeding. Mogelijk zal je je eens beter moeten gaan verdiepen om te ontdekken wat er nu misgaat bij de andere providers zoals de Go App, minimaliseren van de App in het buitenland, modem router en decoder problemen i.p.v. de loftrompet te gebruiken. Ik hoop niet dat ik je verdere inhoud / infornatie hoef te verstrekken. Mensen raken zo moedeloos van je eeuwige herhaling. Hou het gezellig. Met alle respect Jaco, maar ik zeg het ook wanneer Caiway iets goed voor elkaar heeft. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 24 March 2018, 19:28
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Quote Bordewolf schreef: Quote Jaco Hage schreef: Quote Bordewolf schreef: Als jij me even aangeeft hoe ik KPN glasvezel kan krijgen of Ziggo COAX dan hou ik me warm aanbevolen. Geen uilengezeik maar gewoon een feit dat we maar 1 keuze hebben voor een provider die niets voor elkaar heeft, ons wel meer laat betalen onder het mom diensten verbeteren. Daar komt bitterweinig van.... In Twente was met al klaar met Caiway toen ze begonnen. En ja we kunnen nog steeds niet streamen met die Multiscreen, dat is in 2018 een must. Feitelijk is ook wel duidelijk dat je er al vanaf dag 1 klaar mee bent en nagenoeg 90% van het forum vult met een aan-een-sluiting van herhalingen. Feit is ook dat je een overtreffende trap bezit van negatieve invloeden/beïnvloeding. Mogelijk zal je je eens beter moeten gaan verdiepen om te ontdekken wat er nu misgaat bij de andere providers zoals de Go App, minimaliseren van de App in het buitenland, modem router en decoder problemen i.p.v. de loftrompet te gebruiken. Ik hoop niet dat ik je verdere inhoud / infornatie hoef te verstrekken. Mensen raken zo moedeloos van je eeuwige herhaling. Hou het gezellig. Met alle respect Jaco, maar ik zeg het ook wanneer Caiway iets goed voor elkaar heeft. Dat klopt. Er bleef slechts 10% over. Maar alsjeblieft Bordewolf, je begrijpt heel goed wat men/er wordt bedoelt. Draai alsjeblieft vanacht de klok een uur vooruit. Des te eerder komen wensen uit. Goed weekend. |
|
|
Migow |
Geplaatst op 24 March 2018, 19:29
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Met alle respect. Ben er van overtuigd dat 95% zeer tevreden is. Dat gezeik over multiscreen kun je dmv 1 extra app op je telefoon of tablet realiseren. Dus uk ben er ook wel klaar mee om elke keer weer hetzrlfde riedeltje te lezen. Fijne avond nog |
|
|
Highway |
Geplaatst op 24 March 2018, 21:21
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Onderwerp gesloten.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gratis tv-kijken in de hele EU via de gratis Multiscreen-app', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Gratis spamfiltering: weg met ongewenste mail! Weg met de ongewenste dienst. | Instellingen software | : 2 | 18 Oct 2024 |
Delta multiscreen app full screen? | Algemeen | : 2 | 04 Dec 2023 |
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta | Interactieve TV, Pay Per Event | : 18 | 08 Jul 2023 |
4 maanden gratis Viaplay bij Caiway | Interactieve TV, Pay Per Event | : 4 | 06 Oct 2022 |
TV-kijken wordt nóg leuker | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 24 | 04 May 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie