Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway wordt Delta
Bordewolf
Het moment is dan toch aangebroken, Caiway wordt Delta:
https://www.deltafiber.nl/nieuws/caiway-gaat-verder-als-delta/
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Cees
Kreeg die melding ook vanmorgen. Afwachten maar hoe het verder gaat.
 
Highway
Kreeg hier ook een mail over.
Er staat in dat ik op termijn over ga naar een DELTA Flexpakket.

Quote

Op termijn krijgt u een DELTA Flexpakket dat vergelijkbaar is met uw huidige Caiway-abonnement. Hierbij behoudt u uw e-mailadressen en telefoonnummers. Ook eventuele tv-opnames blijven bewaard, net als uw andere klantgegevens zoals uw facturen.

Een maand voordat u het DELTA Flexpakket krijgt, ontvangt u een e-mail waarin we alles uitleggen. U hoeft nu dus nog niets te doen.


Uiteraard even m.b.v. de postcodecheck gekeken naar het DELTA Flexpakket. Ik zie geen mogelijkheid om digitaal tv te blijven kijken via de kabel. Wel via een app op tv of via een iptv ontvanger. Mijn tv is al wat ouder en heeft niet hiervoor de juiste app. Dus ik wil graag digitaal via de kabel blijven kijken.
Wink
 
Bordewolf
Echte details zijn nog niet bekend. Maar dit is wel de mogelijkheid om alles op glavezel over te zetten en coax te verkopen eind 2025 aan Ziggo. Delta heeft geen enkel belang in het onderhouden van 2 netwerken.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Highway

Bordewolf schreef:

Maar dit is wel de mogelijkheid om alles op glavezel over te zetten en coax te verkopen eind 2025 aan Ziggo.


Dat is inderdaad een mogelijkheid, daar had ik nog niet aan gedacht.

Ik ben een beetje huiverig voor iptv. Maar dat komt misschien door de vroegere verhalen over veel storingen. Daarnaast vind ik het verhuren van iptv kastjes een ongehoorde koppelverkoop. Voor digitale kabel tv kreeg je gratis een box. Ik heb er nog een nieuw in de doos liggen omdat mijn tv's al geschikt waren voor digitale tv.
Wink
 
Bordewolf
De decoder is gratis bij Delta en ik denk dat meteen de Androiddecoder wordt uitgeleverd. Verder zijn er al de tv apps en die zijn ook uitstekend
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Highway

Quote

De decoder is gratis


Wat ik te zien kreeg was dat de ontvanger (ik dacht 6 maand gratis was) 5 Euro per maand gaat kosten. Maar wellicht is dat het standaard aanbod en geldt dat niet voor klanten die overgezet gaan worden.
Wink
 
Bordewolf

Highway schreef:

Quote

De decoder is gratis


Wat ik te zien kreeg was dat de ontvanger (ik dacht 6 maand gratis was) 5 Euro per maand gaat kosten. Maar wellicht is dat het standaard aanbod en geldt dat niet voor klanten die overgezet gaan worden.


Op glasvezel is de ontvanger gratis.
Ik weet niet hoe men straks omgaat met de Androiddecoder…
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Highway
Ik ben benieuwd straks als ik overgezet wordt.
Ik heb nu een Alles-in-1 Glas 500 voor iets meer dan 65 Euro.
Als ik op dat bedrag wil blijven krijg ik bij Delta slechts 250 Mbit.
Ga je voor 1Gbit dan wordt het zo'n 8 Euro duurder.

Nou ja, we zien wel wat er aangeboden gaat worden en maken dan de keuze.
Zie voor het prijsvergelijk en de kosten voor de ontvanger de bijgevoegde plaatjes.
Highway voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Wink
 
Cees
Ik hoop dat ik tv via de kabel kan blijven kijken. Gebruik nog steeds de Humax om tv programma's op te nemen en te kopiëren naar mijn pc. Internet heb ik via glasvezel. Wil mijn router blijven gebruiken met het Genexis modem dat ik nu heb. Met het nieuwe modem van Delta is dat niet meer mogelijk. Ik wacht het maar af.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway wordt Delta', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Trage opstarten Caiway TV Storing : 19 28 Jul 2024
Analoog wordt uitgeschakeld, keuze Internetradio Digitale radio of televisie storing : 15 19 May 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 Jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 Dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 Dec 2023
Advertentie