obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Suggestie Mailen naar Radar !!!
popmart1970
Goedemorgen allen!!

Lees hier nogal wat klachten,en dat er niets aan gedaan wordt door instanties!!

Ik heb net via de site van Radar een onderwerp suggestie gedaan.... " CAIWAY "

Misschien als we dat allemaal af en toe doen,er misschien wel aandacht aan besteed gaat worden!!!

Dit voor mij in het kader van..."niet geschoten is altijd mis!!!!"
ShockShockAngry
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Ik ben bang dat Radar er geen zendtijd aan gaat besteden. Uiteindelijk draait alles om de kijkcijfers tegenwoordig. Miljoenen klanten zijn evenveel potentiele klanten.
Aangezien Caiway slechts een paar honderdduizend klanten heeft, zal dat onderwerp nooit veel kijkers trekken.

Helaas werkt het zo en weet Caiway dit drommels goed.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Suggestie Mailen naar Radar !!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Overstap naar Delta CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 19 06 jul 2022
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
overgang naar Caiway/Delta Eigen netwerk : 2 25 feb 2022
Advertentie