Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
oplevering en helpdesk slecht
|
|
bertbadkuip |
Geplaatst op 11 September 2013, 11:13
|
Activiteit » Oudenbosch » 4731we » Alles-in-1 G150 » TP-Link ac1200 » Basic TV » Humax iRHD-5050c Berichten: 19 Lid sinds: 29 Jul 2013 |
Vorige week na 6 dagen ipv de 5 dagen die in de brief staan alles aangesloten, helaas blijft <> knipperen, contact met de helpdesk gehad.(22 wachtenden voor me??? werkt daar maar 1 man ofzo?) Bij huidige provider tele2 ,bijna altijd gelijk verbinding. Helpdeskmedewerker kwam met de oplossing om bekabeld alleen een pc aan te sluiten, maar dat had ik al gedaan, netboek staat nu in de meterkast om dagelijks te proberen.Er zou een ticket aangemaakt worden en contact met me opgenomen, nu 1 week verder niks gehoord zit ik weer in de wacht 18 wachtenden voor me op een werkdag om 11.00 in de ochtend??? Hoe moet dat dan wel niet gaan zo rond 18.00 uur? Is dit de normale gang van zaken bij caiway. Zo, net opgehangen er komt morgen een monteur langs,ben benieuwd Gewijzigd door bertbadkuip op 11 September 2013, 11:47 |
|
|
Adios |
Geplaatst op 11 September 2013, 20:15
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
De helpdesk van Caiway sluit om 17.00 uur. Dus hoe het om 18.00 is kan je ik je zo verklappen. Dan krijg je een bandje met de tekst: CAIWAY WIL U ZO GOED MOGELIJK VAN DIENST ZIJN EN...........MORGEN ZIJN WE ER WEER !! |
|
|
bertbadkuip |
Geplaatst op 11 September 2013, 21:31
|
Activiteit » Oudenbosch » 4731we » Alles-in-1 G150 » TP-Link ac1200 » Basic TV » Humax iRHD-5050c Berichten: 19 Lid sinds: 29 Jul 2013 |
en ik citeer "zal blij zijn als over enige tijd caiway het glasvezel netwerk moet open stellen voor andere spelers in de markt" Open stelling helpdesk tot 17.00 is ook niet echt meer van deze tijd lijkt me. Gelukkig loopt mijn adsl gewoon nog door dus kan bellen en gebeld worden. De mijnheer van het bedrijf die vorige week het aansluitpunt kwam monteren heeft toen ook helemaal niet getest of mijn verbindingskastje correct werkte. Bij oude mensen in een seniorenwijk waar de dichtheid van internet veel lager is zijn er gelijk bij het leggen van de glasvezel al aansluitingen geplaatst, en bij ons in een jonge wijk met veel jonge gezinnen heeft de meerderheid alleen een lasdoos met daarin een opgerold stuk glasvezel. Dit zegt wel iets over de strategieën van caiway denk ik dan. prijs/snelheid is wel er goed, dus we nemen het maar voor lief en laat zolang adsl doorlopen als nodig. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 11 September 2013, 21:40
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Er is al zo vaak geklaagd over de slechte bereikbaarheid van de helpdesk, de lange wachttijden, het ondeskundige personeel, die echt zoekt op trefwoord in bestanden, welk regeltje kan ik nu het beste voorlezen. Het is echt te erg voor woorden. Is tegenwoordig ook een callcenterbedrijf in Tilburg die telefoontjes beantwoord voor Caiway, dus dat de kwaliteit van de antwoorden steeds beroerder wordt, is voor mij niet zo vreemd. Wel erg voor de klant natuurlijk, maar daar heeft Caiway zich zelden iets van aangetrokken. |
|
|
bertbadkuip |
Geplaatst op 12 September 2013, 21:40
|
Activiteit » Oudenbosch » 4731we » Alles-in-1 G150 » TP-Link ac1200 » Basic TV » Humax iRHD-5050c Berichten: 19 Lid sinds: 29 Jul 2013 |
Vandaag monteur geweest, toevallig een bekende hier uit Oudenbosch, werkt nu voor koning en hartman. De aansluiting zat op 2 ipv 1 , foutje bedankt ,gelukkig wel snel opgelost. Vorige monteur dus foutief gedaan.Er zat zelfs een grote 1 op het accespoint geplakt. Netwerk er aangehangen, airlive router,pc1 beneden(vista) pc2 boven windows 7, div smartphones en een netbook, 1 switch en nog een router ingesteld als switch cq accespoint,dan nog een xtreamer mediaspeler en alles werkt als een tierelier.75 mbits abbo,getest op speedtest.net een upstream van rondom 81 mbits en downstream 79 mbits dus das heel erg netjes. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'oplevering en helpdesk slecht', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax | Storing | : 2 | 09 Aug 2020 |
Entone functioneert slecht | Hardware instellingen | : 11 | 29 May 2017 |
snelheid 4731 upload slecht | Snelheid | : 30 | 04 Feb 2016 |
slecht internet verkeer | Storing | : 2 | 06 Feb 2015 |
slecht tv beeld | Algemeen | : 31 | 09 Sep 2014 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie