obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
administratieve en logistieke puinhoop
ornia
Na installatie van mijn glasvezel standaard pakket in IJsselstein . Geen telefoon en het kastje van Entone deed niets.
we zijn 10 dagen verder en nog geen entone tv kastje ontvangen (zouden wij binnen 5 dagen krijgen) . Wel nog een glasvezelmodem ontvangen maar ik heb er al een , wie betaalt het terugsturen hiervan?
Klantenservice: meneer, de entone is onderweg binnen nu en vijf dagen wordt deze bij u bezorgd. Is de post zoooooooo traag?????????
Van de een op de andere dag doet de telefoon het weer dus de storingsmonteur van caiway hoeft mij niet meer terug te bellen (zou binnen 5 dagen bellen) . nu 6 dagen verder . en ga zo maar door.

De dames van klantenservice zeggen dat het pakket nog niet geactiveerd is terwijl ik er al bijna een week gebruik van maak.
Heb urenlang met caiway gebeld en na vele Euros armer te zijn geworden heb ik de hoop opgegeven omdat ik het gevoel heb gekregen dat hoe vaker je ze belt hoe meer ze je uitlachen.

Voor glasvezel had ik een normaal kabelpakket met een extra enjoy pakket die ik speciaal had genomen om een specifieke zender te bekijken TVEi .
Zonder blikken of blozen hebben ze deze zender er af gehaald zonder hiervoor melding van te maken.
De dame aan de telefoon zei dat ze daar geen reden voor hadden en dat het zomaar kon gebeuren maar ze had goed nieuws , door deze verandering had ik het recht om mijn abonnement op te zeggen , natuurlijk wetende wat voor monopolie positie deze kabelaars hebben .
 
Adios
Beloften nakomen is helaas iets wat Caiway zelden doet. Wind je er maar niet over op. Dat doen ze daar in Naaldwijk ook niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'administratieve en logistieke puinhoop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie