Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
Lijst met ontbrekende zenders
|
|
booister |
Geplaatst op 19 August 2013, 23:59
|
Activiteit » Maassluis » 3146BZ » Alles-in-1 Basis » Basic TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 1 Lid sinds: 19 Aug 2013 |
Hierbij een lijstje met nog ontbrekende zenders bij Caiway, waarvan ik denk dat ze een toevoeging zijn. 13th street Universal HD AF TV Cartoon Network HD Comedy Central HD Comedy Cental Extra Crime & Investigation Network Crime & Investigation Network HD Dance Trippin Djazz.TV HD DW Disney Channel Disney XD 24uur Disney Junior E! Entertainment HD EU1 Eurosport 2HD FOXlife HD FOX NEWS HD HBO (HD) HBO 2 (HD) HBO 3 (HD) Landscape HD MGM HD MTV HD MTV Music 24 Nickelodeon HD The Poker Channel TNT HD Trace Urban HD Trace Tropical HD Trace Sports HD Trace Africa HD Russia Today RTV 7 Schlager TV Shorts TV (HD) SkyNews Star! Style (HD) Syfy Universal HD TV 538 Weer en Verkeer TV |
|
|
Adios |
Geplaatst op 08 September 2013, 22:57
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Dat kan allemaal niet op de coaxkabel bij Caiway, want Caiway zegt ruimtegebrek te hebben op de coaxkabel. |
|
|
kev |
Geplaatst op 10 October 2013, 08:50
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 17 Jun 2013 |
Dan vraag ik mij af hoe andere kabelaanbieders dat dan doen met de bandbreedte. Volgens mij worden de TV zenders ook gewoon via coax aangeboden én hebben ze daar ook nog een analoog pakket? Plus bieden via de coax kabel sneller internet aan dan dat Caiway doet? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 10 October 2013, 10:54
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik vind dat Caiway de laatste jaren dramatisch achterblijft met de aanwas van nieuwe HD zenders. UPC kan blijkbaar toveren op de coaxkabel of Caiway liegt dat ze ruimtegebrek heeft.... Een andere keuze zie ik niet. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 11 October 2013, 18:05
|
Maar die hebben nog analoge zenders. CAIWAY niet. Dus het blijft me bevreemden. |
|
|
kev |
Geplaatst op 15 October 2013, 12:22
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 17 Jun 2013 |
Kort het een en ander gelezen over QAM64 / QAM256. Met QAM64 is een bitrate van 38 Mb/s beschikbaar, met QAM256 50,6 Mb/s. Daar is er dus grofweg ruimte voor 3 SD zenders of 1 HD zender extra op één transport stream. Dan kun je lijkt me toch behoorlijk wat extra streams aanbieden (niet zover gezocht om te weten hoeveel transport streams er beschikbaar / mogelijk zijn). Lijkt me dan toch een vreemde keus van Caiway geweest om als eerste provider analoog uit te schakelen om daarna nog lang op QAM64 door te gaan. Nadeel van QAM256 t.o.v. QAM64 is onder andere dat het stortingsgevoeliger is. Afhankelijk van de bekabeling / splitters binnenhuis zou dat problemen kunnen geven bij klanten voorheen niet hadden. Het verbaasde mij zelf al dat op 15 jaar oude bekabeling bij mij thuis het signaal toch nog sterk genoeg was om geen "digitale" ruis te krijgen. Met analoog weet ik nog wel dat er veel meer ruis te zien was op de TV's in de slaapkamers. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 15 October 2013, 16:03
|
Zolang UPC met een volledig analoog pakket van 30 zenders, meer HD zenders doorgeeft dan Caiway en ook nog eens veel on demand streams , dan is het voor mij overduidelijk dat Caiway de coaxkabel opzettelijk verwaarsloost. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lijst met ontbrekende zenders', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nieuwe zenders per januari 2024 | Interactieve TV, Pay Per Event | : 8 | 14 May 2024 |
2 zenders naar HD op Interactief | Nieuws van CaiWay/Delta | : 30 | 22 Apr 2023 |
Meer zenders naar HD | Nieuws van CaiWay/Delta | : 10 | 26 May 2022 |
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax | Storing | : 2 | 09 Aug 2020 |
Tijdelijk meer zenders | Nieuws van CaiWay/Delta | : 3 | 20 Mar 2020 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie