obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet + telefonie storing Hilvarenbeek 5081
Monoposto
Heeft Caiway op 10 augustus (14 dagen na de aanvraag) eindelijk een verbinding tot stand weten te brengen in mijn nieuwe woning (1. Wijkcentrale niet aangesloten 2. Rotte kabel van buiten naar meterkast 3."ooh ja, we moeten inderdaad ook een smartcard sturen, want anders kun je modem niet activeren"), valt deze op 18 augustus weer volledig weg. Zit nu al weer bijna 24 uur zonder verbinding!! En verbinding nodig om thuis te kunnen werken!!

De helpdesk is niet te bereiken (gisteravond ook al niet, krijg je een meldpunt "voor televisie meneer en grote wijk-uitval" - verbindt me dan niet door!!). En bovendien de hele maand al ontzettend slecht bereikbaar.

De faktuur over augustus wordt een leuke gatenkaas op deze manier. Niet leveren = niet betalen bij mij.

Amper 2 weken bij Caiway, dit wordt een regelrechte ramp. No way dat ik in de toekomst glas bij deze amateurs ga afnemen. Vrees dat ik na afloop abonnement in mijn woonplaats verplicht (want hoge uptime nodig ivm werk) terug zal moeten naar de koperen KPN draden.

En het TV signaal is zo brak, dat ik slechts een signaalsterkte haal van tussen de 40 en 50 procent (en dan pomp ik het signaal met m'n Hirschmann versterker zelfs nog flink op). Zelfs bij Delta/Zeelandnet had ik een sterkte van 80-90%. De meeleverde splitter was overigens zo brak (pffff "kabelkeur", echt niet), dat ik helemaal geen TV kon kijken! Na veel trial-en-error tenslotte een eigen splitter gemonteerd en kreeg dan pas beeld!

Eén woord: AMATEURS.
 
Adios
In het weekend is bij Caiway de helpdesk naar huis. Dat is al jaren zo.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet + telefonie storing Hilvarenbeek 5081', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie