obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Advies gevraagd
dnieuwenhuis
Binnenkort krijgen we ons nieuwe huis en zullen we de kabels door de loze leidingen heen moeten gaan trekken maar ik weet niet precies wat nu het verstandigste is.

Situatie is als volgt. We hebben tot medio lente 2014 nog COAX, daarna krijgen we glasvezel. Op de eerste en tweede etage komen tv's te staan die alleen een COAX of scart ingang hebben. Ik twijfel of ik nu naar die ruimtes zowel een COAX als een UTP kabel zal trekken. Er zal sowieso ook een WIFI komen. Gaat UTP bekabeling toegevoegde waarde hebben of is er iets waardoor ik die COAX niet hoef te trekken.

Beneden komen 2 nieuwe tv's te hangen waarvan een interactieve HD tv is. die we in 2014 op de glasvezel gaan aansluiten. Ik heb daar zeker een UTP voor nodig en in begin een COAX. Maar als ik glasvezel heb, loopt dan het interactieve tv en de tv signalen door hetzelfde utp kabeltje of moet ik zorgen voor 2 UTP aansluitingen achter mijn tv. Dat ik in het begin een coax kabel door mijn kamer heb lopen is niet erg.

De andere tv zal een kleintje zijn, hoeft geen HD, is voor in de keuken. Moet ik dat met coax of UTP doen, weet niet of alle nieuwe tv's via UTP tv signaal ontvangen.

Wie kan me van advies voorzien?
 
Adios
Als je ruimte in de pijpjes naar boven hebt voor beiden, zou ik altijd een UTP kabel meetrekken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Advies gevraagd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Advies welke WiFi-router achter glasmodem? Eigen netwerk : 51 25 apr 2020
gevraagd:ervaringen Caiway Algemeen : 6 02 nov 2014
Ervaringen gevraagd met CaiWay glasvezel in Wateringen? CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 7 06 feb 2014
Klantnummer + pincode gevraagd CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 27 sep 2013
Hulp Gevraagd: Samsung DCB-9401R Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 18 sep 2012
Advertentie