obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Glas en radio luisteren
pomonaboy
Ik ben een van de CaiWay klanten in de gemeente Loenen en ook ik zie met de nodige scepsis de nieuwe ontwikkelingen op me afkomen. Ik heb wel de aanvraag voor het modem gedaan en zal er ook gebruik van (moeten) gaan maken omdat ik Digitenne geen alternatief vind. En prijs me gelukkig dat ik het hele huis met UTP heb bekabeld - ik neem aan dat je de setop box in je computernetwerk kunt bijprikken, maar ik voorzie voor heel veel mensen bij ons in het dorp problemen ontstaan.
Maar in alle ronkende folders en aanprijzingen die worden gedaan kom ik het woord RADIO nergens tegen. Ik heb op twee plaatsen in huis een tuner aan het kabelnet gekoppeld en zo als ik het nu kan inschatten kan ik die apparaten binnenkort aan de straat zetten, of moet ik weer een antenne op het dak gaan zetten?
Natuurlijk zal CaiWay melden dat je ook via je settop box radio kunt luisteren, maar dat is nauwelijks een serieus te nemen alternatief. Hoeveel apparaten moet je aanzetten voordat je je favoriete zender in de huiskamer kunt beluisteren?
Gewijzigd door pomonaboy op 25 april 2010, 21:16
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glas en radio luisteren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
(Glas) Modem en Powerline Hardware instellingen : 4 15 mrt 2021
Nieuwe glas modem Eigen netwerk : 14 21 dec 2020
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Advertentie