obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Klant worden caiway
Adios
Dan nog is het te triest voor woorden dat het niet via de telefoon kan. Dan zijn de medewerkers daar klantonvriendelijke geïnstrueerd!
 
Robin
Het verschilt heel erg wie je aan de telefoon hebt vind ik. Heb nu meerdere personen gesproken en ik heb het idee dat er in de organisatie geen eenduidige lijn hebt. Sommigen gaan het gesprek met je aan en doen hun best voor je, anderen zeggen, zo is het en zo gaan we het doen en niet anders. En ook weet niet iedereen er even veel vanaf.

Ik heb ook gevraagd wanneer ik mijn alles in 1 glas pakket kon verwachten. Het antwoord hierop is, niet binnenkort, maar het gaat ook geen jaren meer duren. Wel maanden.

Ik denk dat caiway zelf ook niet meer weet wat ze met krimpen aanmoeten.
 
Robin
Nee helaas nog niet. Ik zal ze vandaag of morgen een email versturen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klant worden caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie