Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Pagina 1 van 2: 12
|
Klant worden caiway
|
|
Robin |
Geplaatst op 07 August 2013, 14:20
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » 2923XR Berichten: 8 Lid sinds: 07 Aug 2013 |
Ik wil hier nu ook maar eens mijn verhaal doen, na het zoveelste wat niet goed gegaan is. Ik ben eind mei verhuisd vanuit Spijkenisse naar Krimpen aan den IJssel. Einde van verbouwing kwam inzicht, dus op 10 juli een alles in 1 glas pakket besteld. Eerste 3 maanden voor 40 euro hierna 50 euro. Ongeveer vergelijkbaar met UPC (wat ik had) maar wel meer waar voor je geld. Tot ik van mijn buurman vernam dat deze pakketten in krimpen niet leverbaar zijn. Ik had wel inmiddels de bevestiging dat mijn abonnement op 25 juli in zou gaan. Ik heb gebeld naar Caiway om na te vragen hoe dit nu zat en er kwam naar voren dat er met mijn postcode een foutje in de website zat, waardoor ik het pakket kon bestellen, wat normaal niet zou kunnen. Maar het pakket is idd niet leverbaar op mijn adres. Ik moest dus overstappen naar een ander pakket. Dit pakket kost 70 cent meer, maar internet is 3maal langzamer. Tv kijken op tweede tv kan alleen via coax en voor meer zenders moet ik een extra ontvanger kopen en een smartcard van 2 euro per maand. (tweede tv was in mijn eerste pakket inbegrepen). Ook zit interactieve tv er niet in en opnemen kan alleen nadat je een harde schijf hebt aangesloten. Uiteindelijk besloten om toch het krimpen pakket te nemen. Zie meer heil in glasvezel dan in het alternatief ADSL. Inmiddels ontving ik een brief van Caiway of ik contact op wilde nemen omdat de administratie mij niet te pakken kreeg (1x gemiste oproep en 1x nam ik op en werd er niks gezegd). De administratie dame kwam met de mededeling dat mijn bestelde pakket niet kan in krimpen. Ik vermeld dat dit al is geregeld met een collega van haar. Maar hier kon ze niks over terug vinden (tot onze verbazing, want ik had wel een nieuwe bestelbevestiging per mail ontvangen). Alles opnieuw in orde gemaakt. Ook verteld dat ik wel beetje teleurgesteld ben in de gang van zaken. Volgens de dame zou het helemaal goed komen. Toen was het 25 juli, geen postbode aan de deur. De 30e nog steeds niets ontvangen. Ik weer contact opgenomen met Caiway. Tot mijn grote verbazing moest de dame mij mede delen dat er weer niets in het systeem stond betreffende mijn bestelling. Gelukkig konden ze het wel terugvinden in de telefoon notities. Er werd direct actie ondernomen en mijn bestelling werd persoonlijk in orde gemaakt. Ook zijn ze mij tegemoet gekomen betreffende compensatie voor de gang van zaken. De dag erna heb ik netjes alles per post ontvangen, behalve de wifi router die ik mee besteld heb voor 29,95. Deze was uitverkocht (kan gebeuren). Helaas zijn er wat zaken misgegaan, maar Caiway heeft zijn best gedaan om toch de zaken naar mijn voldoening af te handelen. Maar nu heb ik zojuist weer met Caiway aan de lijn gezeten. I.p.v. de 29,95 voor de wifi router is er 79,95 van mijn rekening afgeschreven. Was ook weer een foutje, ik krijg het teveel betaalde bedrag gecrediteerd. Ik hoop dat het vanaf nu gewoon allemaal goed gaat, maar mijn indruk is dat het binnen Caiway erg rommelig is. Of ik ben toevallig net die ene klant waar alles fout gaat. Ik hoop ook dat binnen aanzienbaren tijd ook de alles in 1 glas pakketten geleverd zullen worden. Al met al heb ik nu gemengde gevoelens over Caiway. Ze pakken mijn klachten wel op, maar ik snap niet waarom er zoveel mis gaat. |
|
|
Robin |
Geplaatst op 07 August 2013, 14:49
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » 2923XR Berichten: 8 Lid sinds: 07 Aug 2013 |
Bedankt voor je bericht Robert. 4k, die ken ik niet Ik ben net lid geworden. Zal hem een bericht sturen. Ook zal ik webcare een bericht sturen voor het comfort pakket. Staat dat pakket ook ergens op de website? Volgens mij heet het pakket dat ik nu heb easy. Maar ze geven niet iedereen automatisch hetzelfde pakket? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 07 August 2013, 15:18
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Wij hebben in Krimpen voor nog geen 51 euro per maand het alles in 1 comfortpakket. Dat is nu weggehaald op de website van Caiway, maar voor ons wel van toepassing. Het comfortpakket wat wij in Krimpen kenden, had een snelheid van 100 mb/s op de glasvezel. Daarbij zat inbegrepen voor televisie het Experience en Enjoypakket. Voor telefonie zat daarbij inbegrepen; onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers. Toen Caiway de maximale snelheid ging verlagen in Krimpen en Loenen aan de Vecht naar 50 mb/s kregen alle Caiway klanten in Krimpen en Loenen aan de Vecht de mogelijkheid het Comfortpakket af te nemen voor 50,79 euro per maand. En zo is ook gebeurd. We hebben nu het basicpakket televisie plus het experience en enjoypakket plus onbeperkt bellen naar vaste en mobiel;e nummers voor 50,79 euro per maand. Ook betalen wij geen toeslag voor de extra smartcard ( tot maximaal totaal drie smartcards) Ik hoop dat ik zo duidelijk alles uiteen gezet heb. Doe er je voordeel mee Robin !! Dit had trouwens Robert038 je ook kunnen vertellen, want dit pakket geldt ook voor de mensen in Loenen aan de Vecht. Gewijzigd door Adios op 07 August 2013, 15:29 |
|
|
Robin |
Geplaatst op 07 August 2013, 15:22
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » 2923XR Berichten: 8 Lid sinds: 07 Aug 2013 |
Bedankt! Ik ga weer even met caiway in de weer. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 07 August 2013, 15:31
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Hou ons op de hoogte |
|
|
Robin |
Geplaatst op 07 August 2013, 15:39
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » 2923XR Berichten: 8 Lid sinds: 07 Aug 2013 |
Uiteraard! Heb een bericht verstuurd naar Hama, even afwachten. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 07 August 2013, 15:45
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Waarom bel je niet gewoon met Caiway? Daar moeten de medewerkers toch gewoon weten welke pakketten er aangeboden zijn aan de inwoners van Krimpen en Loenen ? |
|
|
Robin |
Geplaatst op 09 August 2013, 15:53
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » 2923XR Berichten: 8 Lid sinds: 07 Aug 2013 |
Niet geldig voor nieuwe klanten. Wat een bedrijf. Iemand idee bij wat voor instantie ik dit kan aankaarten? Ik betaal evenveel voor minder. Ik heb contact opgenomen met de acm. Telefonisch helaas niet bereikbaar. Even hun antwoord afwachten of caiway dit mag weigeren. Gewijzigd door Robin op 09 August 2013, 16:06 |
|
|
Robin |
Geplaatst op 09 August 2013, 19:05
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » 2923XR Berichten: 8 Lid sinds: 07 Aug 2013 |
Nou webcare heeft helemaal niet gereageerd. Dus ik heb de telefoon gepakt en met de helpdesk gesproken en dat leek te kunnen, maar toen vroeg ik voor een smartcard en ontvanger maar dit moest hij even uitzoeken. Hij zou mij terugbellen. Dat is ook gedaan maar toen had ik een zakelijk gesprek. Dus ik caiway later teruggebeld en had ik iemand anders aan de lijn en zij schoot het helemaal af. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 09 August 2013, 22:53
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Gelijke Monniken, gelijke Kappen. Iets wat Caiway niet begrijpt .... Ik vind het te associaal voor woorden dat je veel meer moet betalen voor dezelfde diensten als wij. Je woont nota bene in hetzelfde dorp en toch ze melken je uit bij Caiway. Wat een schaamteloze vertoning is dit weer van Caiway zeg! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klant worden caiway', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Trage opstarten Caiway TV | Storing | : 23 | 03 Oct 2024 |
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Caiway slechte routes? | Storing | : 1 | 18 Jan 2024 |
Amino aria 7x naar Caiway omzetten | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 1 | 22 Dec 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie