obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Storing radiosignaal radio 4 en 1
T0M@
We hebben al eerder melding gedaan van een heel vervelende storing in de ontvangst van het radio signaal.
Tijdelijk is het weg geweest en is er iets door Caiway aangedaan na herhaaldelijk aandringen.
Maar nu is de storing weer terug.
Hetzelfde vervelende harde en scherpe tikken en knersen
Dit maakt het onmogelijk om met goed fatsoen naar de radio te luisteren en bv het concert van vanavond te volgen.
Het zou nu toch onderhand wel duidelijk moeten zijn waar deze vervelende storing door veroorzaakt wordt.

Ik wil graag een goede ontvangst .
Dat lijkt me toch niet teveel gevraagd.
Het is nu al bijna 3/4 jaar af en aan een drama.

Doe er iets aan of geef een alternatief of geef gewoon toe dat Caiway niet in staat is een storingsvrij signaal te leveren.

Ik baal hier goed van,
 
T0M@
De storing is er nog altijd en nog steeds geen adequate reactie van Caiway,
Alleen maar reacties dat er monteur moet komen die de oorzaak dan bij mij moet gaan zoeken.
Dit terwijl het probleem nu alleen maar een herhaling is van het probleem een tijd terug toen uiteindelijk wel erkend werd dat het een centrale storing was bij Caiway.
Toen is er wel een monteur geweest die uiteindelijk vaststelde dat het aan het signaal lag en niet aan de huisinstallatie.
Alleen was dit niet bekend bij het caiway webcare team.
Die hadden zelfs de euvele moed om op te schrijven dat de vorige storing opgelost was door een splitter en een kabeltje te vervangen.
Gewoon leugens!
Wat heb je aan zo'n bedrijf????
 
jj1987
Sinds wij zijn overgenomen door Caiway vind ik het vreemd dat de analoge radio onveranderd is gebleven.
Als je op de site kijkt en het zenderoverzicht ziet dan zie je in het basic pakket de analoge frequenties staan.
Dit aanbod ziet er goed uit.
Echter wanneer je analoog luistert kloppen de frequenties van geen kant.
Skyradio zit op 101.5 MHz. Terwijl caiway op hun site aangeeft dat dit 91,9 MHz is.
Ook radio decibel is analoog in ambacht niet te krijgen. De vermeldde 107.5 MHz wordt bij het zenderzoeken compleet overgeslagen.
Toen ik viavia op de oude site kwam van de oude CAI HIA zag ik daar een analoog zenderoverzicht staan wat dus nu nog steeds aangeboden wordt.
Beetje vreemd! Toen ik Caiway belde snapte de technisch medewerker er niets van.
Hij zei dat de analoge radio per dorp verschilt want dat was in de auto ook zo!
Waarschijnlijk snapt de beste man het verschil met kabel en etherfrequenties niet.
Hij zei dat het lijstje op de site van Caiway er dan ook maar afgehaald zou worden Het is werkelijk waar om te gieren!
Ook wordt je zeer onbeschoft te woord gestaan.
Jammer, wilde net een abonnement nemen op Caiway, dit omdat ik veel vintage analoge tuners heb staan.
Ook is het jammer dat het nu aangeboden analoge radio in ambacht van niet al te beste kwaliteit is. Sommige zenders zelf mono! Ach ja volgens Caiway luistert toch iedereen via de decoder op de televisie naar het digitale pakket.
 
T0M@
Beste jj1987,

De overeenkomst is dat je door Caiway als gebruiker/klant door de medewerkers van Caiway gewoon niet serieus lijkt te worden genomen.
Ze hebben niet de informatie noch de kennis. Dat kun je onbeschoft noemen alhoewel ik in de reacties van de medewerkers nooit onbehoorlijk ben bejegend.
Het onbeschofte wind ik vooral in het feit dat je klacht niet serieus wordt genomen.
De enige reactie die ik krijg is dat ze een monteur willen sturen. Met andere woorden meneer het ligt aan u.
Dat vind ik zo langzamerhand onbeschoft!

Tom
 
T0M@
Ik heb wel reactie gehad van het webcare team waarin ze maar blijven volhouden dat ik de enige ben met deze klacht, terwijl ik van een buurtgenoot hoorde dat die dezelfde klacht had en dit ook kenbaar had gemaakt aan caiway.
Verder zijn ze slecht geinformeerd over een eerdere klacht waarvan caiway uiteindelijk heeft toegegeven dat het een centrale storing was.
Het webcare team zei dat de storing toen opgelost was na het vervangen van een splitter en wat kabeltjes.
Dit is grote onzin.
We hebben hier toen een monteur gehad die onomstotelijk heeft vastgesteld dat het niet aan de huisinstallatie lag en dit ook zo heeft doorgegeven.
Dus veel heb ik niet gehad aan de reacties van het webcare team.
Het enige wat ze voorstelden was om maar weer een monteur langs te sturen.
Net of dat nu wel zin zou hebben!
Het is pecies dezelfde storing als de vorige keer en ook dezelde kraak, flits en scherpe vervelende geluiden als ook de buurtgenoot heeft. En dan gaan ze bij zoeken naar de storing!
Helder hoor.

Maar dit gezeur heeft nu al weer weken geduurd en ondertussen zijn de vervelende storingsgeluiden al twee dagen niet meer opgetreden dus ik denk dat ze ondertussen wel aan het probleem hebben gewerkt en er iets aan hebben gedaan maar de helpdesk teams er gewoon niet van op de hoogte gesteld.
Ik kan het niet meer serieus nemen.
 
Adios
Via DAB is radio 1 en radio 4 perfect te ontvangen via de ether.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing radiosignaal radio 4 en 1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Advertentie