obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Welke TV's met ingebouwde Tuners zijn er? Welke werken met het digitale signaal van CaiWay/Delta? Hoe is de beeldkwaliteit?
 Onderwerp afdrukken
Wordt ingebouwde tuner ondersteund??
nick
Hoi allemaal,

Ik ga binnenkort voor mijn kamer een lcd tv kopen. Het wordt waarschijnlijk deze tv:
http://www.sony.nl/product/t32-ex-ser...e=Overview

De tv heeft wel een ingebouwde dvb-c decoder, nu is mijn vraag of deze ook goed worden ondersteund?
Ik heb veel artikelen gelezen van 1/1,5 jaar geleden, waarin wordt vermeld dat de ondersteuning van ingebouwde decoders soms niet werkt of slecht werkt. Is dit ondertussen nog een groot issue of werkt tegenwoordig alles, zoalang je maar de het juiste type decoder hebt in je tv?

Groetjes,

Nick
Gewijzigd door nick op 05 april 2010, 16:25
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wordt ingebouwde tuner ondersteund??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
TV-kijken wordt nóg leuker Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 24 04 mei 2022
CAI Harderwijk koopt EQT uit en wordt volledig eigenaar van FTTH-netwerk Algemeen : 3 16 jan 2019
Losse tv tuner of een interne tv tuner lg oled welke is kwalitief beter? Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 28 okt 2018
wifi wordt verbroken in Netgear Nighthawk AC1900 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 18 14 mei 2016
Advertentie