Onderwerp bekijken
Welke TV's met ingebouwde Tuners zijn er? Welke werken met het digitale signaal van CaiWay/Delta? Hoe is de beeldkwaliteit?
Wordt ingebouwde tuner ondersteund??
|
|
nick |
Geplaatst op 05 April 2010, 15:25
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 05 Apr 2010 |
Hoi allemaal, Ik ga binnenkort voor mijn kamer een lcd tv kopen. Het wordt waarschijnlijk deze tv: http://www.sony.nl/product/t32-ex-ser...e=Overview De tv heeft wel een ingebouwde dvb-c decoder, nu is mijn vraag of deze ook goed worden ondersteund? Ik heb veel artikelen gelezen van 1/1,5 jaar geleden, waarin wordt vermeld dat de ondersteuning van ingebouwde decoders soms niet werkt of slecht werkt. Is dit ondertussen nog een groot issue of werkt tegenwoordig alles, zoalang je maar de het juiste type decoder hebt in je tv? Groetjes, Nick Gewijzigd door nick op 05 April 2010, 16:25 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wordt ingebouwde tuner ondersteund??', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Analoog wordt uitgeschakeld, keuze Internetradio | Digitale radio of televisie storing | : 16 | 24 Oct 2024 |
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
storing wordt maar niet opgelost | Storing | : 1 | 24 Jan 2023 |
TV-kijken wordt nóg leuker | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 24 | 04 May 2022 |
CAI Harderwijk koopt EQT uit en wordt volledig eigenaar van FTTH-netwerk | Algemeen | : 3 | 16 Jan 2019 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie