obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Al maanden regelmatig storing Gouda, Kort Haarlem
nothappyatall
Gedurende enkele maanden valt elke dag mijn Caiway Ultra verbinding weg. Zonder dat ik wat doe komt na een (aantal) uren de verbinding weer terug. TV verbinding is en blijft goed.
Reeds een aantal malen Caiway hierover gebeld. Drie keer een technicus van Rekam over de vloer gehad. Zit ook niet bij mij thuis maar in dat stokoude kabelnet van Rekam.
Probleem wordt maar niet opgelost.
Gelukking heb ik een buurman met een Online ADSL verbinding. Ik kan daar dan via zijn draadloze netwerk op zodat ik nooit helemaal zonder zit. Hij heeft NOOIT storing.

Mijn geduld met Caiway raakt op. Zodra er in mijn wijk (Kort Haarlem) VDSL beschikbaar komt gaat Caiway er uit.
Tenzij ze vóór die tijd het probleem oplossen. Of hun contract met Rekam opzeggen en eindelijk hier eens fiber gaan aanleggen.

Ik ben een professioneel IT-er en ik heb absuluut behoefte aan een betrouwbare Internetverbinding.
Wel jammer want tot een paar maanden geleden was Caiway Ultra heel betrouwbaar en bovendien snel. Vaak de maximale snelheid van 50 Mbit down en vaak meer dan de toegezegde 4 Mbit up.
 
Caiway Webcare
Beste nothappyatall,

we willen je melding graag onderzoeken en helpen met een oplossing.

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
nothappyatall
Het is een tijdje goed gegaan maar het is nu weer helemaal K.T!
Alweer drie dagen voortdurende en langdurige Internet verbindingsproblemen.

Ik ben vanmorgen langs de KPN gegaan en heb daar een VDSL abonnement afgesloten. Dat gaat wel niet zo hard als de kabel van Caiway (28 Mb tegenover 50 Mb) maar het werkt tenminste.

Zojuist mijn opzegbrief aan Caiway geschreven.

CAIWAY GOODBEYE!!!!!
 
Adios
Dit is feitelijk de schuld van de Rekam. Caiway biedt slechts diensten aan op het netwerk van de Rekam.
 
Requiem
Internet lag er bij mij ook uit gisteren(Gouda), modem was gewoon online, router zeurde dat hij geen IP kreeg (ISP's DHCP problem). Modem herstart...zelfde probleem. Laptop aan de modem hangen...link lamp bleef oranje. Kreeg maar geen IP...router er weer aan. Modem gewoon weer online geen IP...modem 4x 15 min van de stroom af gehad in totaal en bericht naar webcare gestuurd. Na 2 uur deed hij het weer spontaan...en vanmorgen kreeg ik bericht terug ...uw modem was vastgelopen we hebben hem gereset. Uhm? Heb ik dat niet al 4x gedaan(al het niet meer was)?

Caiway is de slechtste in alle aanbieders qua service/klantvriendelijkheid volgens de consumentenbond 2013, ik sluit mij daar bij aan, na al mijn ervaringen van de afgelopen 4 jaar. Hoewel ik wel vooruitgang zie sinds 2009 (met name via webcare twitter, ik ben nooit meer). Heb toen 2 jaar gedoe gehad met internet. De laatste 2 jaar vallen mee. Maar prijs/kwaliteit/snelheid klopt niet meer. De kwaliteit is een combinatie van REKAM(en het brakke netwerk) en caiway.

Ben in gesprek met KPN. Heb nu via de kabel 50Mb/s down en 4 Mb/s up voor 51 euro. KPN bied 80 Mb/s down en 8 Mb/s voor 46 euro.
Heb nu een vraag uitstaan in hoeverre het gehaald wordt ivm wijkcentrale. Als ze komen met 60/6 dan ben ik over.
 
Adios
Het verbaast me niks dat de consumentenbond ook voor 2013 weer constateert dat Caiway de slechtste provider is met betrekking tot service, klantvriendelijkheid etc.

Wat ik in een jaar tijd al voorbij hebt zien, gaan lusten de honden geen brood van.

Dan heb ik het nog maar niet over de schandalige situatie voor de klanten in Gouda, waarbij Caiway zijn kop in het zand steekt en de klanten duurdere tarieven laat betalen dan op de glasvezel, voor zwaar inferieure diensten op de kabel. Minder respect voor je klanten dan er zo mee om te gaan, kan je niet tonen .

Dan hele horden klanten opgescheept laten met een beroerd werkend Entone 400, en als hij vastloopt het werkelijk sublieme advies geven, resetten en dan ben je wel al je opnames kwijt.


NEE. OP DIE MANIER HOU JE HET NOG JAREN VOL ZOALS CAIWAY OM ALS SLECHTSTE AANBIEDER TE EINDIGEN BIJ DE CONSUMENTENBOND.

Ik had gehoopt dat die nieuwe directeur de bezem er eens goed door zou halen. Dat is inderdaad wel gebeurd maar dan voor de aandeelhouders aangezien de winst bij Caiway is gestegen.

Dat dit ten koste gaat van de dienstverlening bij Caiway bewijst weer eens deze uitslag van de consumentebond.

GEHEEL VERDIEND, DEZE SLECHTE SCORE CAIWAY!!

Ga er eens wat aan doen!!!
Gewijzigd door Adios op 20 december 2013, 13:53
 
Requiem
Amen. Ik ga ook overstappen. Netwerk van kpn zal lang niet zo brak zijn als die van de rekam/caiway. Las toevallig in een pdf op de rekam site bij tv dat ze over een modern netwerk beschikken....laat mij niet lachen...ja in nieuwe gebieden zeker. Helaas heeft de consument te weinig stokken om mee te slaan. Er is voor tv weinig alternatieven en internet durft geen andere aanbieder het brakke netwerk van rekam te huren/kopen.
 
Adios
Als het coaxnetwerk van de Rekam echt zo modern zou zijn, zou Rekam niet het laagste aansluitpercentage hebben van alle kabelaars!

Juist vanwege hun goedkope tarief voor het basispakket is het des te vreemder.

Maar ook Rekam wil blijkbaar de ware oorzaak niet onder ogen zien.
 
Requiem
Helaas. KPN kan maar 40 Mb/s aanbieden omdat vdsl met par bonding nog niet op mijn adres te krijgen is. Ondanks dat hun website zegt van wel. Helaas nog steeds vast aan caiway dan Sad
Gewijzigd door Requiem op 21 december 2013, 13:30
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al maanden regelmatig storing Gouda, Kort Haarlem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
4 maanden gratis Viaplay bij Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 4 06 okt 2022
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Advertentie