Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
code e37-32 geen signaal ontvangst
|
|
rita |
Geplaatst op 03 June 2013, 23:21
|
![]() Activiteit ![]() » gouda » 2807es » Basic TV » Humax iHDR-5200c Berichten: 1 Lid sinds: 03 Jun 2013 |
na een jaar nog steeds problemen met caiway nu alle updates van humax binnen en nog steeds wegvallen beeld met code e37-32 wie o wie kan mij uit mijn lijden verlossen want caiway schuift het af op rekam en rekam op mij en er wordt nooit naat een kast gekeken of de versterker bijgesteld moet worden ik heb een humax 5200c vr gr rita |
|
|
Adios |
Geplaatst op 04 June 2013, 00:16
|
![]() Activiteit ![]() » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Het beste kan je teruggaan naar fabrieksinstellingen gaan van je Humax 5200C. En dan een volledige herinstallatie doen. Kans is groot dat je dan van je probleem verlost bent. Het error nummer E37-32 ontstaat indien er naar een kanaal gezapt wordt, waarvan het service ID niet voorkomt in de PAT van de betreffende Transportstream, of de PAT ontbreekt van betreffende TS. De betekenis van de error is dus wel duidelijk, de oorzaak echter niet. Het probleem kan ook voorkomen als de data in de Database niet juist was / invalid / corrupted, verminking van de data in de live-stream zou door CRC controle niet mogen leiden tot een dergelijke fout melding. |
|
|
kareltjuh |
Geplaatst op 04 June 2013, 08:01
|
![]() Activiteit ![]() » Schiedam » Alles-in-1 Plus » Genexis Titanium-52 » Cisco RV325, Juniper PoE switc » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 40 Lid sinds: 13 May 2012 |
4K, ik had het niet beter kunnen verwoorden ![]() Blij met Cisco en Juniper
|
|
|
hnasje |
Geplaatst op 11 June 2013, 14:20
|
![]() Activiteit ![]() » naaldwijk » Humax iHDR-5200c Berichten: 2 Lid sinds: 11 Jun 2013 |
ik zie dit bericht sinds een paar maanden ook regelmatig op mijn humax 5200. Gewoon tijden het kijken van een programma dus niet bij het zappen. Lijkt mij dus eerder wat instabiliteit in de uitgezonden PAT/PMT/SDT |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'code e37-32 geen signaal ontvangst', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Caiway webtv, commerciƫlen geen beeld. | Digitale radio of televisie storing | : 2 | 30 Dec 2024 |
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
TV herkend signaal niet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 02 Oct 2023 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |